یک روستایی اهل شهرستان ریگان در اقدامی خیرخواهانه تنها دارایی خود را فروخت و به کمک سیل زدگان شتافت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، فردی در روستای مهدی آباد اولیا از توابع شهرستان ریگان در استان کرمان با توجه به شرایط سخت زندگی خود  تنها سرمایه اش که یک گاو بود را به ارزش ۱۵۶میلیون ریال فروخت و آنرا به حساب جمعیت هلال احمر کشور برای کمک به سیل زدگان واریز کرد .

وی که فرزندش مبتلا به سرطان خون است و هزینه درمان وی را به سختی تامین می کند، اظهار داشت: در شرایط فعلی تامین نیاز‌های هموطنان سیل زده به خصوص بیماران صعب العلاج الویت بیشتری دارد، نمی دانم کودکان بیمار در سیل چه وضعیتی دارند، اما احساس وظیفه کردم در شرایط فعلی هموطنان به آن‌ها کمک کنم و مطمئین هستم از طریق امدادگران جمعیت هلال احمر کشور این مبلغ به دست نیازمندان واقعی خواهد رسید.

وی تاکید کرد: دغدغه همه مردم کشور در شرق و غرب، شمال و جنوب بهبود شرایط زندگی هموطنان گرفتار در سیل است و امیدواریم اول مشکلات آنان و بعد مشکلات تامین هزینه دارو بیماران حل شود.

بهزاد عارف، رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان ریگان اظهار داشت:کار این مرد روستایی که خود مشکلات متعددی در تامین هزینه درمان فرزندش و تامین داروی وی دارد نمونه‌ای واقعی از انسانیت  و همدوستی است.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان ریگان افزود: به رغم فقر منطقه در پی خشکسالی‌های متعدد تا کنون مردم شهرستان ریگان کمک‌های قابل توجهی به هموطنان سیل زده کشور داشته اند.

انتهای پیام/ی

کمک مردم محروم ریگان به سیل زدگان کشور

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.