تیم سپید رود ساعت ۱۵/۱۷ فردا در ورزشگاه سردار جنگل رشت به مصاف تیم فولاد خوزستان می‌رود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، نادر دست نشان سرمربی تیم سپید رود رشت در نشست خبری پیش از بازی این دوتیم گفت بازی بسیار مهمی را در پیش داریم وتیم ما با آمادگی لازم برای مصاف با تیم فولاد آمده است و شرایط تیم شرایط بسیار خوبی است.
وی افزود: تیم فولاد تیم بسیار خوبی است که در خط میانی و حمله بازیکنان خوب و باتجربه‌ای دارد ما موظف هستیم برای نجات سپیدرود همه تلاش خود را داشته باشیم و با همه توان این راه سخت را طی کنیم.
دست نشان به بازیکنان محروم و مصدوم این تیم اشاره کرد و افزود: میلاد قربانزاده از بازی محروم و علی عباسی و امیر منصوریان مصدوم می‌باشد و کورش ملکی که مصدوم بوده در این بازی حضور خواهد داشت.
دست نشان به حضور طرفداران سپید رود در ورزشکاه اشاره کرد و ادامه داد: حضور تماشاچیان و طرفداران نقش بسزایی در روند رو به رشد سپیدرود داردوانگیزه بازکنان را بیشتر می‌کند.
افشین قطبی سرمربی تیم فولاد خوزستان هم دراین گفتگو‌ی خبری گفت: فردا بازی حساسی داریم. هر هفته سعی کردیم تیم خوبی بسازیم و اکنون جایگاه ما در جدول برای پایان فصل مهم است.
وی افزود: تیم فولاد از آمادگی لازم برای بازی برخوردار است ما سعی کردیم هر بازی بهترین نتیجه را بگیریم اگرچه در هفته پیش نتیجه موفق نداشتیم، اما این هفته می‌خواهیم با پیروزی زمین بازی را ترک کنیم
وی ادامه داد با همکاری مردم خوزستان، بازیکنان و کادر فنی سعی کردیم تیم را به از رده ۱۱ جدول به جایگاه بهتری برسانیم.

فوتبال سپیدرود رشت

برچسب ها: فوتبال ، سپیدرود رشت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.