رئیس شورای شهر مشهد گفت:تسهیلات ویژه برای کتاب فروشی‌های مشهد در نظر گرفته می‌شود.

تسهیلات ویژه ای برای کتاب فروشی ها در نظر گرفته شده استبه گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، محمدرضا حیدری رئیس شورای اسلامی شهر مشهد ظهر پنجشنبه در افتتاح سالن همایش چند منظوره شهر کتاب مشهد گفت: تلاش می‌کنیم برای کتاب فروشی‌ها تسهیلات ویژه‌ای در پرداخت عوارض یا مالیات و فرآیند‌هایی این چنینی در نظر بگیریم تا در شرایط اقتصادی موجود کمکی برای این افراد باشد.

وی تصریح کرد: ما در شورا اسلامی شهر مشهد برای ادای سهم خود در بخش کتاب خوانی و با همکاری مدیریت شهری ۲۰ میلیارد تومان برای افتتاح کتاب خانه عمومی مشهد کمک کردیم و این کتابخانه پس از سال‌ها توقف در اتمام پروژه بالاخره به بهره برداری رسید.

رئیس شورا اسلامی شهر مشهد گفت: علاوه بر این اقدام دیگر ما در حوزه فرهنگ بحث تئاتر شهر مشهد بود که به ما تکلیف شد ساخت یک مجموعه تئاتر شهر را شروع کنیم و طی دو سال آینده این مجموعه را به اتمام می‌رسانیم و این اقدام با توجه به اینکه مشهد یکی از کانون‌های تئاتر محسوب می‌شود اهمیت زیادی دارد.

حیدری افزود: همکاری دیگری را با کتاب خانه‌های عمومی برای اختصاص فضایی برای ایجاد قرائت خانه‌ها در پارک‌های مشهد داشتیم، زیرا معتقدیم این اقدام به اقتصاد و فرهنگ ما کمک خواهد کرد.
 
انتهای  پیام//ج.ر
 

۲۰ میلیارد تومان برای افتتاح کتاب خانه عمومی مشهد کمک کردیم

برچسب ها: شورای شهر ، شهرداری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.