درمانگاه تخصصی جهادی حضرت مهدی (عج) در بخش علامرودشت لامرد اقدام به ویزیت رایگان مردم این بخش کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، حجت‌الاسلام سید محمدجواد اسدی مسئول گروه جهادی و تبلیغی شهید انصاری لامرد گفت: این گروه جهادی تبلیغی در ۳ عرصه فرهنگی، عمرانی و درمانی مشغول به فعالیت هستند.

وی بابیان اینکه از ۴ ماه پیش هماهنگی‌های لازم با دستگاه مربوطه اجرایی در خصوص آغاز فعالیت‌های درمانی در سطح منطقه انجام شده است، افزود: پس از بررسی‌های انجام شده، بخش علامرودشت به ‌عنوان آغاز کننده فعالیت انتخاب شد و درمانگاه تخصصی جهادی حضرت مهدی(عج) از ۲۸ فروردین ‌ماه به مدت ۴ روز در این بخش راه‌اندازی شد.

اسدی تصریح کرد: متخصصان اطفال، زنان، دندانپزشکی و چشم با سابقه بالای ۲۰ سال که همگی از پزشکان نمونه استانی و کشوری بودند که در این درمانگاه جهادی به صورت رایگان به بیماران خدمات رایگان ارائه دادند.

مسئول گروه جهادی تبلیغی شهید انصاری با اشاره به اینکه ۸ دندان‌پزشک، اقدام به ویزیت ۶۰۰ نفر از مردم بخش علامرودشت کرده اند، ادامه داد: در این زمینه ۴۸ مورد عصب‌کشی دندان، ۱۰۳ مورد پر کردن دندان، ۳۰ مورد جرم‌گیری و ۲۸۵ کشیدن دندان انجام شد و مابقی بیماران که مشکلی در زمینه دندان نداشتند ویزیت و معاینه شدند.

وی اضافه کرد: ویزیت ۳۲۰ نفر از زنان، ۱۱۰ نفر از اطفال و ویزیت چشم‌پزشکی ۴۵۰ نفر با حضور متخصصان در درمانگاه تخصصی جهادی حضرت مهدی(عج) انجام شد.

اسدی اظهار کرد: روند اجرای فعالیت‌های درمانی گروه تبلیغی جهادی شهید انصاری همچنان در مناطق محروم منطقه ادامه دارد.

انتهای پیام/ت

ارائه خدمات رایگان پزشکی در درمانگاه تخصصی علامرودشت لامرد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار