فرمانده سپاه فجر استان فارس گفت: در حال حاضر ۷۰۰ گروه جهادی در راستای محرومیت زدایی در استان فارس مشغول به فعالیت میکنند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، سردار غیاثی فرمانده سپاه فجر استان فارس در مراسم اهدای هزار سری جهیزیه در شیراز، اظهار داشت: سپاه همواره تلاش دارد در عرصه‌های مختلف، و در شرایط اقتصادی سخت به اقشار آسیب پذیر جامعه خدمات رسانی کند.

وی،  از فعالیت ۴ قرار گاه در کشور خبر داد و افزود: در استان فارس قرار گاه احمد ابن موسی (ع) مشغول به فعالیت هستند.

سردار غیاثی ادامه داد: در حال حاضر ۷۰۰ گروه جهادی، و ۵۲۵ صندوق قرض الحسنه برای محلات سازماندهی شده اند و ۱۵ نقطه شهر شیراز در قرارگاه شهید اسکندری جهت محرومیت زدایی در حوزه‌های مختلف تحت پوشش قرار گرفته است.

غیاثی ادامه داد: این قرار گاه‌ها جهت ارتقاء سطح امنیت مردم، اسیب‌های اجتماعی، کمک به محرومیت زدایی و کمک به موانع رفع ازدواج ایجاد شده است.

فرمانده سپاه فجر فارس ضمن تشریح فعالیت‌های سال ۹۷ سپاه فجر در موارد محرومیت زدایی و عمرانی و اقتصاد مقاومتی تصریح کرد: اهدای یک هزار و ۳۰۰ جهیزیه، ۱۹ هزار سبد معیشتی، ۶ بیمارستان صحرایی، هزار و ۴۸۳ طرح اشتغالزایی و اقتصاد مقاومتی در شرایط خاص این روز‌ها را از خدمات دیگر این سپاه معرفی کرد.
انتهای پیام/چ

صحبت های فرمانده سپاه فجر فارس در مراسم اهدای هزار سری جهیزیه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.