یک رسانه انگلیسی از فصل ۲۰۱۸-۲۰۱۹ به عنوان فصلی که کریم انصاری فرد دوست دارد فراموش کند، یاد کرد.

فصلی «فراموش شدنی» برای کریم انصاری فردبه گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، سایت فوتبال لیگ ورد با انتشار گزارشی درباره وضعیت کریم انصاری فرد در تیم ناتینگهام فارست نوشت، قطعا فصل ۲۰۱۸-۲۰۱۹ فصلی است که کریم انصاری فرد دوست دارد فراموش کند.

این گزارش با اشاره به پیروزی ۳ بر صفر فارست برابر میدلزبورو نوشت، سرمربی ناتینگهام، تغییرات زیادی را در ترکیب اصلی تیم خود انجام داد و یکی از بازیکنانی که وارد ترکیب اصلی این تیم شد، کریم انصاریفرد بود که جلوتر از لوئیس گرابان و داریل مورفی کار در ترکیب قرار گرفت.

انصاری فرد پس از پیروزی به سراغ اینستاگرام رفت و از طرفداران ناتینگهام که برای کمک به تیم در این رقابت‌ها تقدیر کرد.

انصاری فرد در مقابل میدلزبورو نمایش محکم و قابل قبولی ارائه داد، اما نتوانست نام خود را در بین گلزنان بگنجاند و پس از یک ساعت لوئیس گرابان جایگزین شد.

او امیدوار است که بتواند در این هفته آخر فصل جاری به طور مداوم در ترکیب اصلی ناتینگهام قرار بگیرد، هرچند که در حال حاضر فارست هدف مهمی برای بازی ندارد.

این تنها دومین حضور انصاری فرد در ترکیب اصلی تیمش در این فصل است، فصلی ناامید کننده با قرمز‌ها پس از پیوستن به این تیم در تابستان ۲۰۱۸ در پی جدایی از المپیاکوس یونان.

ناتینگهام فارست هفته آینده در چپیونشیپ برابر QPR قرار می‌گیرد، مسابقه‌ای که امیدوار است در برابر تیم بحران زده سه امتیاز را بگیرد.
این فصل فصلی است که کریم می‌خواهد فراموش شود.

او در این فصل در مجموع فقط ۱۱ بار برای قرمزپوشان بازی کرده است، و او مشتاق خواهد بود که این دوران ناامید کننده را در اولین فرصت پشت سر بگذارد.

او مشتاق است که برای حضور در ترکیب اصلی تیم فصل آینده ناتینگهام فارست لوئیس گرابان را از پیش رو بردارد، جایی که آن‌ها امیدوارند که برای قرار گرفتن در جمع شش تیم اول بجنگند.


بیشتر بخوانید:

پیروزی خانگی یاران انصاری فرد/ردینگ در غیاب عزت اللهی متوقف شد

پیروزی ناتینگهام فارست در روز ورود انصاری فرد به این تیم/ ردینگ بدون عزت‌اللهی پیروز شد

واکنش سرمربی ناتینگهام فارست به حضور انصاری‌فرد در تیم زیر ۲۳ ساله‌ها


انتهای پیام/

کریم انصاری فرد چشم به تیم فصل بعد ناتینگهام فارست دارد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار