آیت الله شاهچراغی گفت: پیگیری‌ها برای رسیدگی به مشکلات مردم حسین آباد کالپوش باید ادامه یابد.

ادامه پیگیری‌ها برای رسیدگی به مشکلات مردم حسین آباد کالپوشبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، آیت الله سید محمد شاهچراغی نماینده ولی فقیه در استان سمنان  در نشست برنامه ریزی برای بزرگداشت مناسبت های ملی و مذهبی خرداد ماه، هماهنگی منسجم برای برنامه ریزی و اعزام شرکت کنندگان به مراسم ویژه سالگرد رحلت امام (ره) به تهران و برگزاری باشکوه آئین‌های ۱۴ و ۱۵ خرداد در استان را خواستار شد.

وی حضور و خدمت رسانی مردم و مسئولان به مناطق سیل زده را مفید و موثر برشمرد و گفت: مردم نیکوکار و مسئولان متعهد استان از این امتحان سربلند بیرون آمدند و باید کمک‌ها و خدمات رسانی تداوم یابد.

آیت الله شاهچراغی همچنین بر ادامه پیگیری‌ها برای رسیدگی به مشکل مردم حسین آباد کالپوش تاکید کرد و افزود: در گزارش کاملی شرایط منطقه و مشکلات ناشی از رانش زمین و نیاز‌های مردم و روستا‌های آسیب دیده به دفتر رهبر معظم انقلاب اسلامی منعکس شده است.

امام جمعه سمنان حضور مسئولان و مدیران در آئین‌های ویژه نیمه خرداد در استان را ضروری برشمرد.

وی همچنین برگزاری نماز‌های جماعت در اداره‌های دولتی را از نماد‌های مهم حکومت دینی برشمرد و حضور مستمر مسئولان و مدیران در کنار کارمندان در نماز‌های جماعت ظهر و عصر را خواستار شد.

انتهای پیام / گ

نشست برنامه ریزی برای بزرگداشت مناسبت های ملی و مذهبی خرداد ماه برگزار شد 

برچسب ها: نماز جمعه ، 22 بهمن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار