نماینده ولی فقیه در استان سمنان گفت: عنوان سربازی گمنام امام زمان (عج) افتخاری است که باید به طرز شایسته آن را حفظ کنید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، سربازان گمام امام زمان (عج) و کارکنان حراست دستگاههای اجرایی استان سمنان با حضور در گلزار شهدای امام زاده یحیی و علی اشرف سمنان ضمن تجدید پیمان با شهدا ، قبور مطهر آنان را گلباران کردند.

حضور در دفتر نماینده ولی فقیه در استان و دیدار با آیت الله شاهچراغی برنامه دیگر اولین روز هفته سربازان گمنام بود.

آیت الله سید محمد شاهچراغی نماینده ولی فقیه در استان سمنان در این دیدار با تبریک اعیاد شعبانیه گفت: عنوان سربازی گمنام امام زمان (عج) افتخاری است که باید به طرز شایسته آن را حفظ کنید.

 وی با بیان اینکه سربازان گمنام امام زمان (عج) باید خصلت ها و صفات امام زمانی داشته باشند افزود: لازمه این کار مطالعه و شناخت کامل امام عصر (عج) هم به لحاظ شناسنامه ای و هم به لحاظ مقام و منزلتی است.

آیت الله شاهچراغی بر تلاش برای خدمت صادقانه و جلب رضایت مردم تاکید کرد.

دلاور مدیر کل اطلاعات استان هم در این دیدار ضمن ارائه گزارشی از عملکرد این اداره کل گفت: برخورد و مقابله با گروه های ضد انقلاب و معاند نظام در حوزه سخت و تلاش برای ایجاد امنیت و آرامش در جامعه در حوزه نرم از وظایف و ماموریت های کارکنان اطلاعات و حراست هاست.

آقای دلاور همچنین مبارزه انواع فساد در جامعه برای جلب رضایت مردم و تقویت حس انقلابی و ولایی برای توسعه امنیت پایدار را از دیگر اهداف فعالیت های خدمتگزاران اداره کل اطلاعات عنوان کرد.

انتهای پیام / گ

جزئیات تجدید پیمان سربازان گمنام امام زمان (عج) با شهدا

برچسب ها: نماز جمعه ، شهدا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار