سازمان اطلاعات روسیه اعلام کرد سالانه ۲۰ هزار تروریست وارد اروپا می‌شوند.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، سازمان اطلاعات روسیه اعلام کرد سالانه 20 هزار تروریست وارد اروپا می شوند.

سرلشکر سرگئی کووالیوف، نماینده سازمان اطلاعات مرکزی ستاد کل نیروهای مسلح روسیه در کنفرانس بین المللی امنیت در مسکو گفت: سالانه حدود 20 هزار تروریست و عناصر تندرو تحت پوشش پناهندگان (مهاجرین) به کشورهای عضو اتحادیه اروپا وارد می شوند.

این مقام سازمان اطلاعات روسیه تاکید کرد شناسایی سریع هویت تروریست های احتمالی حتی برای افراد خبره و حرفه ای هم به آسانی میسر نیست.

کووالیوف تاکید کرد علت این مسئله آن است که بسیاری از مهاجرین ادعا می کنند مدارک شناسایی خود را گم کرده اند. برخی از این پناهندگان فعالیت های تبلیغاتی و جذب نیروها برای انجام اقدامات تروریستی را آغاز می کنند و همچنین آماده اعطای کمک های مالی به عناصر افراطی وابسته به گروههای تندرو در کشورهای جدید خود هستند.

این مقام اطلاعاتی روس یادآور شد عناصر مسلحی که وارد کشورهای اروپایی می شوند شیوه های جدید برای انجام فعالیت های تروریستی را به سرعت آموزش می بینند و از تجربیات قبلی خود در مناطق بحرانی و جنگی هم استفاده می کنند.

کنفرانس بین المللی امنیت با حضور بیش از یک هزار شرکت کننده از 100 کشور جهان از دیروز در مسکو آغاز شده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۰۸ ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۸
فرزند به آغوش پدر باز می گردد
آخرین اخبار