تربیت بیش از ۳۲ هزار دانش آموز به عنوان سفیران سلامت در اردبیل

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: در حال حاضر ۳۲ هزار و ۵۰۰ نفر از دانش آموزان به عنوان سفیران سلامت تربیت شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، منصور صاحب، معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان اردبیل در همایشی که بمناسبت هفته سلامت در مدرسه شهدای صداوسیمای اردبیل برگزار شد گفت: سفیران سلامت تنها تشکل سلامت محور دانش آموزی هستند که دانش آموزان دراین طرح با یادگیری نکات بهداشتی در مدارس خود به عنوان سفیر سلامت تربیت می‌شوند که می‌توانند این آموزش‌ها را حتی به خانواده‌ها هم منتقل کنند.

وی افزود: هدف ما ابتدا تامین سلامت دانش آموزان است که ما برای تحقق این امر از رویکرد‌های آموزشی سالانه استفاده می‌کنیم.

قدرت اخوان اکبری، رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل نیز در این همایش اظهار کرد: از اقدامات علوم پزشکی اردبیل در این راستا آموزش ۱۰۰ هزار نفری دانش آموزان پایه هفتم در مورد مسایل بلوغ بود که دراین آموزش دانش آموزان با پاسخ سوالات مربوط به دوران بلوغ را دریافت می‌کنند.

وی بیان کرد: از سایر برنامه‌های دانشگاه علوم پزشکی در مدارس برنامه تمرینات کششی، اجرای طرح آهن یاری در تمام طول سال و همچنین معاینه ۱۰۰ درصدی دانش آموزان در بدو ورود به مدارس است.

انتهای پیام/ح

تامین سلامت دانش آموزان در مدارس اردبیل

برچسب ها: سلامت ، دانش آموزان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار