تاریخ احتمالی انتشار عنوان The Last Of Us 2 فاش شد

یکی از خرده فروشی‌های اروپایی در وب سایت خود تاریخ عرضه عنوان The Last Of Us 2 را اعلام کرد.

تاریخ احتمالی انتشار عنوان The Last Of Us 2 مشخص شدبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، عنوان The Last Of Us یکی از عناوین ساخته شده توسط شرکت ناتی داگز است که در سال ۲۰۱۳ به طور انحصاری برای کنسول پلی استیشن ۳ منتشر شد. این عنوان به دلیل داشتتن داستانی بسیار جذاب و گرافیکی چشم گیر توانست نظر بسیاری از کاربران را جلب خود کند. داستان این عنوان درباره تلاش دو انسان برای بقاست که در این راه با مشکلاتی بر می‌خورند و هدف کاربر مقابله با این مشکلات است تا شخصیت‌های بازی زنده بمانند.

عنوان The Last Of Us در نمایشگاه E3، 2013 توانست ۵ جایزه از جمله بهترین نمایش، یهترین اکشن ماجراجویی، بهترین بازی، بهترین بازی کنسولی و بهترین صدا گذاری را از آن خود کند. این عنوان با دریافت ۲۰۰ جایزه تاکنون توانسته است به یکی از برترین عناوین بازی‌های رایانه‌ای تبدیل شود و پس از عنوان GTA5 در سال ۲۰۱۳ عنوان دومین بازی پرفروش را به خود اختصاص دهد. این افتخارات و محبوبیت سبب شد تا سازندگان این عنوان به فکر ساخت نسخه جدید و بعدی این عنوان بیافتند.

تاریخ احتمالی انتشار عنوان The Last Of Us 2 مشخص شد

در سال ۲۰۱۶ نسخه دوم سری The Last Of Us به صورت انحصاری برای کنسول PS4 رونمایی شد. پس از معرفی این عنوان تاکنون خبری از آن نشده بود و تنها در فروشگاه سونی خبر ساخت این محصول داده شده بود اما به تازگی یکی از خرده فروشی‌های اروپایی در وب سایت خود تاریخ انتشار عنوان The Last Of Us 2 را اعلام کرد.

فروشگاه اسلواکیایی Pro Gaming Shop در وب سایت خود اعلام کرده است: عنوان The Last Of Us 2 در تاریخ ۲۷ سپتامبر ۲۰۱۹ منتشر خواهد شد و این سایت پیش فروش بازی مذکور را آغاز کرده است. طبق معمول شرکت سونی قصد دارد عنوان جدید خود را روز جمعه منتشر کند چرا که بیشتر عناوین انحصاری سونی مانند God Of War، Days Gone و تعداد زیادی عنوان دیگر در روز جمعه منتشر شدند.

تاریخ احتمالی انتشار عنوان The Last Of Us 2 مشخص شد

طراح بازی چند روز پیش اعلام کرده بود، ساخت تمام صحنه‌های اکشن به پایان رسیده است، اما انتظار نمی‌رفت تا ماه سپتامبر این عنوان آماده انتشار شود و به احتمال زیاد تاریخ انتشار این عنوان در وب سایت Pro Gaming Shop به صورت غیر حتمی و تقریبی اعلام شده است.


بیشتر بخوانید: بخش عمده‌ای از بازی GTA 6 ساخته شده است


انتهای پیام/

تاریخ عرضه عنوان مشخص شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار