۵۰ دوره تخصصی و عمومی آموزشی در بیش از ۱۳ هزار و ۵۰۰ نفر ساعت برای کارکنان، پیمانکاران، رانندگان و کارآموزان منطقه ساری برگزار شد.

سبحان رجب پور مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ساری در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،  با بیان اینکه حیات سازمان‌ها به دانش، آگاهی و مهارت‌های گوناگون و جدید وابسته است، گفت: همه ساله دوره‌های آموزشی متنوع با هدف ارتقاء سطح کیفی مهارت‌های فردی و عملکردی کارکنان در منطقه ساری به اجراء در می‌آید که از ابتدای سال تا کنون تعداد ۵۰ دوره آموزشی برای کارکنان رسمی، قرارداد مدت معین و پیمانکاری، رانندگان و کارآموزان برگزار شد.

وی با بیان اینکه آموزش و توانمند سازی نیروی انسانی سبب می‌شود تا افراد بتوانند متناسب با تغییرات سازمانی و محیطی به طور مؤثر فعالیت خود را ادامه داده و بر کارایی خود بیفزایند، افزود: ۷  دوره تخصصی برای تعداد ۱۲۸ نفر در ۱۲۰ ساعت و مجموع ۲۲۱۶ نفر ساعت و ۷ دوره به صورت عمومی برای تعداد ۲۰۸ نفر در ۱۰۴ ساعت ودر مجموع بیش از ۲۹۰۰ نفر ساعت در سال ۹۷ توسط واحد آموزش منطقه ساری برگزار شد.

رجب پور رسیدن به اهداف سازمان را در روز آمد بودن و توانایی کارکنان در انجام وظایف محوله و انطباق با محیط متغیر دانست و گفت: برای ۱۵ نفر از کارآموزان دانشگاهی معادل ۳۳۷۶ نفر ساعت دوره آموزشی برنامه ریزی و اجرائی شد.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ساری افزود: در سال ۹۷ دوره‌هایی برای مدیریت و سرپرستی، پیمانکاران و رانندگان نیز برگزار شد که در مجموع ۵۰۴۴ نفر ساعت دوره آموزشی برگزار شد.

رجب پور جمع نفر ساعت آموزش در سال ۹۷ را بیش از ۱۳۵۰۰ ساعت اعلام کرد و گفت: با برنامه ریزی و توجه جدی به مبحث آموزش درجه اطمینان موفقیت فرد و سازمان افزایش می‌یابد که منطقه ساری با برگزاری دوره‌های آموزشی مستمر، متنوع و تخصصی برای نیل به این هدف تلاش می‌نماید.

وی افزود: با توجه به اینکه تمرکز امکانات آموزشی در منطقه ساری قرار دارد، دوره‌های آموزشی مناطق گیلان، گلستان و چالوس به صورت متمرکز در این منطقه برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ م

بیش از ۱۳ هزار و ۵۰۰ نفر ساعت آموزش در منطقه ساری

برچسب ها: بنزین ، نفت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.