سومین جشنواره نشاط و امید با هدف تجلیل از ۱۱۰ جوان نخبه گیلان در رشت برگزار شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، ارسلان زارع، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گیلان در سومین جشنواره نشاط و امید گیلان که در خانه جوان رشت برگزار شد، گفت: جوانان استان گیلان در عرصه‌های مختلف علمی، اجتماعی، فرهنگی، هنری، سیاسی، اجتماعی و به خصوص ورزشی موفق به کسب دستاورد‌های مهم و ارزشمند ملی و بین المللی شده اند.

وی افزود: در بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ جاکارتای اندونزی، ورزشکاران کشور ما به خصوص جوانان گیلانی درخشیدند و توانستند مقام‌های شایسته‌ای نیز کسب کنند که مایه مباهات آحاد مردم ایران است.

معاون استاندار گیلان اظهار داشت: ما برای حمایت از این جوانان و همچنین ورزشکاران از هیچ کوششی دریغ نخواهیم کرد که یکی از برنامه‌ها اجرای طرح "هزار روستا - هزار ورزشگاه" است و علاوه بر آن، از هیات‌ها، باشگاه‌ها و تیم‌های ورزشی که جوانان علاقه‌مند زیادی نیز دارند، حمایت خواهیم کرد.

زارع به تاثیرات مثبت امید و نشاط در جامعه اشاره و خاطرنشان کرد: امیدواری از مهمترین موضوعاتی است که همواره مورد توجه جامعه شناسان، روان شناسان و علمای سیاست است که دلیل اصلی این توجهات، پیامد‌های مثبت آن از لحاظ فردی و گروهی در جامعه است.

وی تصریح کرد: در جامعه‌ای که توسعه یافته است یا در مسیر توسعه یافتگی قرار گرفته، وجود امید بین آحاد مردم و اقشار مختلف آن به ویژه جوانان، یک اصل مهم است، چون وجود امید و نشاط در جامعه به ویژه بین جوانان از مهمترین عوامل موثر در توسعه متوازن آن جامعه محسوب می‌شود.

در سومین جشنواره نشاط و امید که به مناسبت تجلیل از ۱۱۰ ورزشکار برتر و جوانان منتخب در عرصه‌های مختلف ورزشی، علمی، فرهنگی و اجتماعی گیلان در مجموعه ورزشی یادگار امام رشت برگزار شد، روسای هیات‌های ورزشی، مدیران ادارات ورزش شهرستان‌های مختلف گیلان، ورزشکاران و سمن‌ها حضور داشتند.

انتهای پیام/ع

سومین جشنواره نشاط و امید گیلان در خانه جوان رشت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.