جشن خیریه ای با هدف مشارکت اجتماعی در توانمند سازی مددجویان در رشت برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازگیلان؛در این مراسم که به مناسبت سالروز تاسیس این موسسه خیریه و با حضور خیران و مسولان استان در تالار سلطان رشت برگزار شد؛ مدیرعامل موسسه خیریه لبخند جاوید خزر با اشاره به اینکه این موسسه یکسال قبل با مجوز استانداری فعالیت خود را آغاز کرده است افزود: در حال حاضر 100خانوار یتیم، بیمار صعب العلاج ، زندانی و زنان سرپرست خانوار گیلانی زیر پوشش خدمات حمایتی این موسسه قرار دارند.

مریم صلحی توانمندسازی مددجویان را از مهمترین اهداف این موسسه اعلام کرد و افزود: در این راستا با مشارکت 60 کودک و نوجوان یتیم زیر پوشش این موسسه، توانستیم کتاب بچه های باران را گردآوری و در 5هزار نسخه چاپ کنیم.

وی گفت: با فروش این کتاب به خیران استان ، توانستیم 100میلیون ریال جمع آوری و برای این کودکان حساب آتیه پس انداز افتتاح کنیم.

همچنین در ادامه این مراسم مدیر کل امور اجتماعی استاندار گیلان با اشاره به اینکه کمک و دستگیری به نیازمندان از جمله کارهای خداپسندانه ای است که نزد پرودگار پاداش عظیمی دارد افزود: مشارکت در حوزه های اجتماعی در از بین بردن دغدغه و معضلات جامعه می تواند نقش مهمی در توسعه پایدار و ایجاد شور و نشاط جامعه داشته باشد.

یونس رنجکش افزود: مردم ، مسولان و خیران باید با کمک یکدیگر زمینه توانمندسازی اقشار نیازمند را در جامعه فراهم کنند.

در حال حاضر 400گیلانی نیازمند ، عضو این موسسه خیریه هستند.



انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.