سرپرست شرکت آبفا روستایی خوزستان از وصل شدن آب ۱۳ روستای بخش مرکزی اهواز خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، عادل حرباوی، سرپرست شرکت آبفا روستایی خوزستان با اشاره به اینکه ۱۳ روستا بخش مرکزی اهواز جمعیتی بالغ بر ۷ هزار نفر دارند گفت: بر اثر سیلاب اخیر تاسیسات آبرسانی آبفا روستایی در حاشیه رودخانه دز از مدار خارج و سبب قطع آب در این روستا‌ها شد.

وی بیان کرد: پس از فروکش کردن سیل در این روستاها، اصلاح و پاکسازی خطوط انتقال آب، نصب الکترو پمپ و راه اندازی تابلو‌های برق انجام شد و درحال حاضر مشکلی در تامین آب شرب این روستا‌ها وجود ندارد.

حرباوی درخصوص قطع آب شرب دهستان دغاغله از توابع بخش مرکزی اهواز اذعان داشت: دهستان دغاغله جمعیتی بالغ بر ۸ هزار نفر دارد که آب شرب مورد نیاز آن از طریق تاسیسات شهدای دغاغله تامین می‌شود که به دلیل طغیان رودخانه کارون این تاسیسات کاملا به زیر آب رفت.

این مقام مسئول تصریح کرد: مجبور به تامین آب خام به کمک دیزل پمپ شدیم که با فروکش کردن آب رودخانه، تاسیسات نیز وارد مدار شده است. قطع آب به منظور احیای اسکله قدیم بود و از روز گذشته نیز پمپاژ آب از این تاسسات از سر گرفته شد.

سرپرست شرکت آبفا روستایی خوزستان اظهار داشت: به دلیل وسعت دهستان دغاغله شاید هنوز آب به برخی مناطق آن نرسیده، اما به زودی این مشکل برای تمام مشترکان رفع می‌شود.

انتهای پیام/گ

قطع آب در روستا‌ها

برچسب ها: آبفا ، انتقال آب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.