رئیس اداره اوقاف و امورخیریه شهرستان همدان گفت: در ایام اربعین ۱۵۰ میلیون تومان علاوه بر کمک مردمی از محل عواید موقوفات در برپایی موکب‌ها در همدان هزینه شد.

هزینه ۱۵۰ میلیون تومانی در موکب اوقاف همدان برای زائران اربعینبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،حجت‌الاسلام سید حسن رضوی، رئیس اوقاف و امور خیریه شهرستان همدان از پذیرایی روزانه ۱۰ هزار زائر در موکب حضرت زینب (س) همدان خبر داد.

او با اشاره به خدمات ارائه شده به زائران اربعین حسینی از محل موقوفات در همدان افزود: امسال نیز مانند سال‌های گذشته در راستای خدمتگزاری به زائران اباعبدالله (ع) اقداماتی در حوزه‌های مختلف انجام شد.

رضوی با اشاره به برپایی موکب حضرت زینب (س) در بلوار آیت‌الله نجفی همدان گفت: این موکب از ۲۳ مهرماه برای خدمت‌رسانی به زائران اربعین فعالیت خود را آغاز کرد و تا فردا ادامه خواهد داشت.

رئیس اوقاف و امور خیریه شهرستان همدان با بیان اینکه این موکب در سه وعده صبحانه و نهار و شام ۱۰ هزار زائر را پذیرایی می‌کند افزود: هر روز به صورت ۲۴ ساعته نیز میان وعده غذایی بین زائران توزیع می‌شود.

او از اسکان زائران اربعین حسینی در حسینیه چهارده معصوم همدان خبر داد و گفت: به طور میانگین هر شب ۸۰۰ زائر در این حسینیه اسکان داده می‌شدند و ۲۰ نیروی خادم افتخاری خانم نیز به صورت شبانه‌روزی اقدامات درمانی برای زائران خانم انجام می‌دهند.

رضوی با اشاره به اینکه برپایی نماز جماعت، زیارت عاشورا و اربعین و اجرای گروه سرود با مضامین مختلف جزو برنامه‌های فرهنگی این ایام است  گفت: ۱۰ مسجد آماده اسکان هستند که با سرریز جمعیت، افراد به این مکان‌ها هدایت می‌شوند.

انتهای پیام/ا

پذیرایی از ۱۰ هزار زائر در موکب حضرت زینب (س) همدان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.