سرپرست تیم ملی بسکتبال بانوان کشورمان گفت: هنوز زمان دقیق و محل میزبانی رقابت‌های کاپ آسیا مشخص نیست.

کلاهی: تاریخ دقیق و محل برگزاری رقابت‌های کاپ آسیا مشخص نیست / برنامه‌ای برای بازی‌های دوستانه در نظر گرفته ایمشبنم کلاهی سرپرست تیم بسکتبال بانوان کشورمان در گفتگو با خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، درباره برنامه های اردویی تیم ملی بسکتبال بانوان کشورمان اظهار کرد: اردوی نخست تیم ملی بسکتبال بانوان در تاریخ هفتم تا یازدهم فروردین با حضور ۲۴ بازیکن برگزار شد و به دلیل تعداد زیاد دعوت شدگان و مسائل اسکان گروه دوم را در تاریخ ۲۷ تا ۳۰ فروردین به اردو دعوت کردیم.

او افزود: هدف از این اردو‌ها که با حضور نفرات با تجربه و جوان بود هماهنگی میان آن‌ها است و قطعا ماحسن این دو اردو نفراتی است که برای آن‌ها برنامه ریزی می‌کنیم تا در مسابقات کاپ آسیا حاضر شویم.

تاریخ دقیق و محل برگزاری رقابت های کاپ آسیا مشخص نیست

سرپرست تیم بسکتبال بانوان درباره زمان برگزاری رقابت های بسکتبال کاپ آسیا بیان داشت : تاریخ دقیق و محل برگزاری این مسابقات مشخص نیست اما احتمالا این مسابقات در اواخر شهریور برگزار شود.

کلاهی در پاسخ به این سوال که آیا بازی های دوستانه و تورنمنت هایی هم برای حضور بسکتبالیست های بانو در رقابت های کاپ آسیا در نظر گرفته شده است یا خیر بیان داشت: صد در صد چنین برنامه هایی وجود دارد و ما هم برنامه پیشنهادیمان را برای قاسمی مدیر تیم های ملی ، طباطبائی رئیس فدراسیون و فریده شجاعی نایب رئیس بانوان ارسال کرده ایم و در آن ، زمان بازیهای تدارکاتیمان را در نظر گرفته ایم.

نگاه یکسانی به بانوان و آقایان وجود دارد

او افزود: به امید خدا اگر شرایط اجازه دهد برنامه هایمان را اجرایی می کنیم . متاسفانه کاهش بودجه به دلیل شرایط اقتصادی ما را نگران کرده است ولی خوشبختانه رئیس فدراسیون به آقایان و بانوان نگاه یکسانی دارند و امیدوارم برنامه هایمان اجرایی شود.

سرپرست تیم ملی بسکتبال بانوان کشورمان درباره حضور حامیان مالی بیان کرد: اطلاعی ندارم اما تمام هم و غم ما حمایت است ، همچنین نایب قهرمانی گروه بهمن در رقابت های بسکتبال غرب آسیا برای ما انرژی مضاعفی بود و امیدوارم حامیان مالی هم برای حمایت از ورزش جلو بیایند از بسکتبال چه در بخش بانوان که مسابقات کاپ آسیا را برای نخستین بار در پیش دارد و چه در بخش آقایان که مسابقات جهانی را در پیش دارد حمایت کنند.

کلاهی در پایان و درباره سفر سرمربی تیم ملی بسکتبال بانوان به خارج از کشور عنوان داشت: قرار نبود چنین سفری باشد، اما به دلیل تداخل زمانی اردوی تیم بسکتبال ۳ نفره و این مسئله که برخی بازیکنان با تیم ۵ نفره مشترک هستند چنین شد. اولیت اعزام برای رقابت‌های آسیایی برای تیم بسکتبال ۳ نفره است و ما برای رقابت‌های قهرمانی کاپ آسیا همچنان زمان داریم و به همین دلیل تا ۲۰ خرداد اردوهایمان را به عقب انداختیم بازیکنان مشترک بتوانند با تیم ملی بسکتبال ۳ نفره هم کار کنند.


بیشتر بخوانید:

متشرعی: بسکتبالیست‌های بانوی ایران پتانسیل خوبی دارند / برای مسابقات غرب آسیا و کاپ آسیا آمده می‌شویم

پایان اردوی تیم ملی بسکتبال بانوان

آغاز اردوی تیم ملی بسکتبال سه به سه بانوان


انتهای پیام/

اظهارات کلاهی درباره شرایط تیم ملی بسکتبال بانوان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار