معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی مازندران از وقوع ۲ حادثه رانندگی با ۲ کشته و ۴ مصدوم در محور‌های درونشهری استان، خبر داد.

سرهنگ مسعود تقدیسی لاریجانی معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی مازندران در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،گفت: در پی کسب خبری از مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی وقوع حادثه رانندگی در جاده شهید صالحی شهرستان بابل، بلافاصله ماموران انتظامی بخش بندپی شرقی به محل حادثه اعزام شدند که در این حادثه که بر اثر بر برخورد یک دستگاه وانت پیکان با گاردریل به وقوع پیوست، راننده خودرو در دم جان باخت و ۲ نفر دیگر از سرنشینان آن مصدوم شدند.

سرهنگ تقدیسی از وقوع حادثه رانندگی در محور روستایی کلاگر محله شهرستان جویبار نیر خبر داد و افزود: در این حادثه که براثر برخورد یک دستگاه خودروی کامیونت با یک دستگاه خودروی ساینا به وقوع پیوست راننده خودروی ساینا در حین انتقال به بیمارستان جان باخت.

وی با اشاره به این که راننده و سرنشین خودروی کامیونت نیز در این حادثه مصدوم شدند، گفت: مصدومان این دو حادثه توسط عوامل امدادی به بیمارستان منتقل شدند.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مازندران با بیان اینکه علت این حادثه‌ها توسط کارشناسان پلیس راهنمایی و رانندگی در دست بررسی است، گفت: رعایت قوانین و مقررات رانندگی، از مهم‌ترین شاخص‌های توسعه‌یافتگی و نشانه‌ی فرهنگ بالای ملی است.

وی با بیان این که، تفاوت رانندگی شتابزده و رانندگی با سرعت مطمئن، فاصله‌ی بین مرگ و زندگی یا نقص عضو و سلامتی است، افزود:پایبندی، قانون مداری، توجه به قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی و همکاری و همراهی مردم با پلیس را از مهمترین راه‌های کاهش تصادفات و حوادث رانندگی برشمرد.

انتهای پیام/س
 

جان باختن و مصدوم شدن چند نفر در حوادث رانندگی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار