سخنگوی مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی مازندران از دومین حادثه مرگبار ۲۴ ساعت گذشته با یک کشته و هفت زخمی در جاده بهشهر خبرداد.

زکریا اشکپور سخنگوی مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی مازندران در گفتگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، گفت: خبر حادثه برخورد یک دستگاه خودروی پراید و یک دستگاه پژو ۴۰۵ ساعت ۲۲:۵۶ دقیقه دیشب  به مرکز پیام شرق استان مازندران اعلام شد.
 
وی افزود:  اماموران پایگاه‌های اورژانس شهرستان بهشهر، خلیل شهر و هلال احمر به محل حادثه واقع در اول جاده روستای شاکله اعزام شدند.
 
اشکپور گفت: در این حادثه رانندگی یک آقای ۵۰ ساله در دم جان باخت و ۵ نفر شامل یک آقا ۲۴ ساله و ۴ خانم ۱۷، ۴۳، ۵۷ و ۷۰ ساله مصدوم شدند.
 
 

بیشتر بخوانید:   تصادف مرگبار در جاده رستمکلا - نکا با ۴ کشته و زخمی


 
 
سخنگوی مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی مازندران افزود: مصدومان پس از انجام اقدامات درمانی اولیه به بیمارستان امام خمینی (ره) شهرستان بهشهر انتقال یافتند.
 
وی گفت: ۶۰ درصد تصادف‌ها در ۳۰ کیلومتری شهر‌های استان  اتفاق می‌افتد پویش ۳۰/ ۶۰ برای کاهش تصادف راه اندازی شد تا  به کاهش میزان تصادف کمک شود.
 
وی افزود:نوروز امسال  ۲۰ پایگاه سلامت در ورودی شهر‌ها مستقر  شد.

سرهنگ حسن عنایتی گنجی جانشین فرماندهی انتظامی شهرستان بهشهر نیز در گفتگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، یک کشته و ۷ مصدوم در حادثه رانندگی  اشاره کرد و گفت: سرنشینان هر دو خودرو به که ۸ نفر بودند به شدت مجروح شدند.

وی با بیان اینکه علت تامه این حادثه در دست بررسی است، ادامه داد: از عوامل اصلی بروز حوادث رانندگی و تلفات ناشی از آن، سرعت و سبقت غیرمجاز، رانندگی در حالت خواب‌آلودگی و عدم توجه به جلو است.

سرهنگ عنایتی به همه رانندگان وسایل نقلیه توصیه کرد: با رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی، پرهیز از عجله و شتاب و رعایت حق تقدم عبور، ضمن نمایش فرهنگ اجتماعی خود، ضریب ایمنی را بالا می‌برد و دیگر شاهد چنین حوادث تلخی نیستیم.

 
انتهای پیام/آ
 

حادثه رانندگی مرگبار در بهشهر

برچسب ها: نوروز ، گردشگری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.