معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان گفت: راهداران استان همدان از ۱۳ تا ۲۸ فروردین به مدت ۱۵ روز در مناطق سیل زده خدمات رسانی کردند.

راهداران استان همدان ۱۵ روز در مناطق سیل زده خدمات رسانی کردندبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، حمید پرورشی خرم، معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان اظهار داشت: امدادرسانی راهداران همدان برای منطقه سیل‌زده لرستان تاکنون حدود ۱۳ هزار و ۱۲۰ نفر ساعت خدمات‌دهی بوده است.

وی افزود: خدمات‌دهی به سیل‌زدگان لرستان را راهداری همدان در مناطقی مانند سپید دشت، کیگوران، شول آباد و مرگ سر انجام داده است.

پرورشی خرم ادامه داد: ۱۶ نفر از پرسنل راهداری استان به همراه ۱۴ دستگاه از ماشین آلات این اداره کل برای انجام عملیات خدمات رسانی و بازگشایی محور‌های مختلف لرستان اعزام شدند.

معاون راهداری استان همدان بیان کرد: باز کردن مسیر‌های جاده‌ای اصلی و فرعی از ریزش کوه و آب شستگی جسم جاده و اصلاح جاده تا رسیدن آن به سطح آسفالت ریزی از جمله اقدامات انجام شده در مناطق سیل زده بوده است.

حمید پرورشی خرم ابراز داشت: راهداران اعزامی از همدان برای ارائه این خدمات به شکل شبانه روز و مستمر اقدامات عمرانی و راهداری را انجام دادند تا مسیر مسدود و یا تخریب شده برای عبور هموطنان سیل زده بازگشایی و اصلاح شود.

این مسئول تأکید کرد: اخیرا هم خدمات دهی به چگینی لرستان به همدان واگذار شده است که علاوه بر نیرو‌های قبلی حدود ۱۹ نفر نیرو با امکانات راهداری به این منطقه اعزام می‌شوند.

انتهای پیام/د

امدادرسانی ۱۵ روزه راهداران استان همدان در مناطق سیل زده

برچسب ها: وزارت راه ، راهداری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.