کفعمی پس از رفع ممنوعیت ثبت نام بازنشستگان، برای حضور در انتخابات هیئت تکواندو اصفهان ثبت نام کرد.

مدیر عامل اسبق باشگاه ذوب آهن: در انتخابات هیئت تکواندو اصفهان ثبت نام کردمبه گزارش  خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، پس از استعفای فرهاد رستم شیرازی از ریاست هیئت تکواندو اصفهان در شهریور ماه سال گذشته، حسین کفعمی مدیر عامل سابق باشگاه ذوب آهن به عنوان سرپرست هیئت تکواندو این استان منصوب شد تا ظرف سه ماه مقدمات برگزاری انتخابات هیئت تکواندو اصفهان فراهم شود. اما تناقض قانون منع به کارگیری بازنشستگان با صحبت های داورزنی مبنی بر این که بازنشستگان هم حق شرکت در انتخابات هیئت های ورزشی را دارند باعث به وجود آمدن ابهام در شرایط برگزاری انتخابات و به تاخیر افتادن آن شد. اکنون پس از گذشت 4 ماه از موعد اولیه که برای این انتخابات تعیین شده بود، اداره کل وزارت ورزش استان اصفهان شرایط برگزاری این انتخابات را فراهم کرد.

در همین راستا حسین کفعمی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران اظهار کرد: قرار بود انتخابات هیئت تکواندو در پایان سال ۹۷ برگزار شود و فرض همه هم بر این بود که بازنشستگان نمی‌توانند در انتخابات هیئت‌های ورزشی ثبت نام کنند، اما داورزنی اعلام کرد که منعی برای شرکت بازنشستگان در این انتخابات وجود ندارد و آن‌ها هم می‌توانند در این انتخابات ثبت نام کنند. به همین دلیل ابهاماتی به وجود آمد و با موافقت رئیس فدراسیون تکواندو و نماینده رسمی وزارت ورزش، انتخابات هیات تکواندو اصفهان عقب افتاد.

سرپرست هیئت تکواندو اصفهان در ادامه بیان کرد: هفته پیش رسما اعلام شد که متقاضیان می‌توانند از تاریخ ۲۴ تا ۳۱ فروردین ماه برای انتخابات ثبت نام کنند و در حال حاضر انتخابات در مرحله رسیدگی به مدارک و شرایط قانونی داوطلبان است.

وی در پایان افزود: تا جایی که اطلاع دارم حدود ۸ نفر در این انتخابات شرکت کردند، من نیز با رفع ممنوعیت ثبت نام بازنشستگان در این انتخابات شرکت کردم. پس از بررسی شرایط قانونی داوطلبان و احراز شدن صلاحیت آن‌ها که با هماهنگی فدراسیون و وزارت ورزش انجام خواهد شد، وزارت ورزش ضمن معرفی کاندیدا‌های تایید صلاحیت شده، زمان برگزاری انتخابات را اعلام خواهد کرد.

انتهای پیام/

کفعمی برای انتخابات هیئت تکواندوی اصفهان ثبت نام کرد

برچسب ها: تکواندو ، داورزنی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار