نمایندگان دولت و نیرو‌های مسلح را موظف به اقدامات پیشگیرانه در برابر نیرو‌های آمریکایی کردند به نحوی که نتوانند از هرگونه توان علیه منافع ایران استفاده کنند.

دولت و نیروهای مسلح موظف به اقدامات پیشگیرانه در برابر آمریکا شدندبه گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، نمایندگان در صحن علنی امروز (سه‌شنبه ۳ اردیبهشت) مجلس شورای اسلامی و در جریان بررسی جزییات طرح اقدام متقابل در برابر اعلام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به عنوان سازمان تروریستی توسط ایالات متحده آمریکا ماده ۲ و ۳ را بررسی و تصویب کردند.

به موجب این مصوبه؛ دولت جمهوری اسلامی ایران موظف است در چارچوب مصوبات شورای عالی امنیت ملی در برابر اقدامات تروریستی نیرو‌های آمریکایی که منافع جمهوری اسلامی ایران را به مخاطره می‌اندازد، اقدامات متقابل و قاطع بر اساس این قانون به عمل آورد.

همچنین ماده ۳ تصریح می‌کند؛ دولت جمهوری اسلامی ایران و نیرو‌های مسلح موظفند در زمان مقتضی با اقدامات پیشگیرانه و دفاع پیش دستانه به گونه‌ای عمل کنند که نیرو‌های آمریکایی نتوانند از هرگونه توان و امکانات علیه منافع جمهوری اسلامی ایران استفاده کنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار