مدافع پیشین منچستریونایتد معتقد است ۶ بازیکن این تیم دچار افت شدیدی شده‌اند.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم فوتبال منچستریونایتد عصر روز گذشته در هفته سی‌وپنجم لیگ برتر انگلیس در ورزشگاه گودیسون پارک با نتیجه ۴ بر صفر مقابل اورتون تن به شکست داد تا شیاطین سرخ ششمین باخت خود در ۸ بازی اخیر را تجربه کنند. این بدترین شکست سرخپوشان منچستر از زمان شکست ۴ بر صفر مقابل چلسی در ماه اکتبر ۲۰۱۶ با سرمربیگری ژوزه مورینیو بود.

۶ ستاره رو به افول منچستریونایتد را بشناسید

گری نویل، مدافع پیشین شیاطین سرخ معتقد است ۶ بازیکن منچستریونایتد آنطور که باید در کار‌های تیمی مشارکت ندارند و معتقد است آن‌ها باری از روی دوش تیم برنمی‌دارند. وی در گفتگو با شبکه تلویزیونی «اسکای اسپورتس» گفت: نمی‌دانم برای الکسیس سانچس چه اتفاقی افتاده است! مارکوس رشفورد هم یکی دیگر از این بازیکنان است، من هر دو بازی منچستریونایتد مقابل بارسلونا را دیدم و باید بگویم مارکوس خسته به نظر می‌رسید، هر چند او مصدومیتی هم دارد.

بیشتر بخوانید

منچستریونایتد در ازای ۱۵۰ میلیون پوند رشفورد را می‌فروشد

وی در ادامه اظهار داشت: روملو لوکاکو در بازی‌های بزرگ کاری نکرده و چندی سالی است که در یک سطح است. پل پوگبا هم به نظرم می‌رسد همان پل پوگبای دوره ژوزه مورینیو شده است، اگرچه او در سه ماه گذشته عملکرد فوق‌العاده‌ای از خود ارائه کرده است. آنتونی مارسیال پس از بازگشت از مصدومیت به نظر می‌رسد به دوره‌ای برگشته که در زمین قدم می‌زد. داوید دخه‌آ هم پریشان به نظر می‌رسد.

منبع: تسنیم

انتهای پیام/

ستاره‌های رو به افول منچستریونایتد از دید گری نویل

برچسب ها: اخبار ورزشی ، فوتبال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار