رئیس سازمان بسیج جامعه پزشکی استان بوشهر گفت: بسیج جامعه پزشکی استان خدمات امدادی، بهداشتی و درمانی به ساکنان مناطق سیل‌زده شهرستان باوی خوزستان ارائه کرده است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، دکتر مرادعلی فولادوند افزود: تیم‌های امدادی درمانی سازمان بسیج جامعه پزشکی استان بوشهر با همکاری دانشگاه علوم پزشکی و سازمان تأمین اجتماعی از ۲۱ فروردین برای ارائه خدمات به هموطنان سیل‌زده در شهرستان باوی حضور یافته‌اند.

وی بابیان اینکه استان بوشهر به عنوان معین شهرستان باوی خوزستان انتخاب‌شده است، بیان کرد: این تیم‌ها شامل پزشک، پرستار، بهیار و فوریت‌های پزشکی هستند که به صورت ثابت و سیار به مردم سیل‌زده خدمات ارائه می‌دهند.

رئیس سازمان بسیج جامعه پزشکی استان بوشهر تصریح کرد: این خدمات شامل معاینه، ویزیت، تجویز دارو، سرم تراپی و مراقبت‌های بهداشتی و خدمات مامایی است که تاکنون دو هزار و ۸۵۰ نفر این خدمات را دریافت کرده‌اند.

فولادوند گفت: برای ارائه خدمات باکیفیت‌تر به مردم این مناطق تاکنون محموله‌ای شامل شیر خشک، خرما، آب معدنی، اقلام بهداشتی و اسباب‌بازی نیز توزیع‌شده است.

وی با تشکر از همه دست‌اندرکاران حوزه سلامت به ویژه دانشگاه علوم پزشکی، تأمین اجتماعی و جمعیت هلال‌احمر، خواستار مشارکت و اهتمام جدی مردم و به خصوص خیران استان در پشتیبانی از تیم‌های اعزامی به مناطق سیل‌زده به خصوص در تأمین دارو، تجهیزات پزشکی و اقلام بهداشتی شد.

انتهای پیام/ک

حضور بسیج جامعه پزشکی در شهرستان باوی خوزستان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.