فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر گفت: سپاه این استان به عنوان استان معین در بازسازی و کمک به سیل زدگان شهرستان باوی و پنج روستای خوزستان تعیین شد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، سردار علی رزمجو افزود: سپاه امام صادق بوشهر به صد هزار نفر از هموطنان ساکن این مناطق خدمات ارائه خواهد کرد.

وی از ساخت سیل‌بند در شهر‌ها و روستا‌های شهرستان باوی خوزستان با مشارکت سپاه استان بوشهر خبر داد و گفت: سپاه با امکانات از جمله لودر، بولدوزر، کامیون و دیگر ماشین‌آلات مورد نیاز در این منطقه حضور یافته و خدمات لازم را ارائه خواهد کرد.

فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر با اشاره به تشکیل قرارگاه تخصصی یاری رسانی سپاه استان در شهرستان باوی، بیان کرد: از تمام امکانات در حوزه‌های فنی، پشتیبانی و تخصصی خود برای کمک به سیل زدگان این منطقه استفاده خواهیم کرد.

سردار رزمجو از راه‌اندازی آشپزخانه و نانوایی برای تهیه غذای گرم برای مردم این شهرستان خبر داد و افزود: نیاز کنونی مردم این منطقه مرغ، گوشت، برنج، آرد، حبوبات، کنسرو، گونی پلاستیکی، پتو، پمپ تخلیه آب، سرویس بهداشتی و حمام سیار است.

فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر با اشاره به اینکه از ابتدای وقوع سیل در استان‌های مختلف کشور مردم استان بوشهر پیشگام در کمک‌رسانی به مردم سیل‌زده بوده‌اند، تاکید کرد: سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر نیز از تمام امکانات خود برای رسیدگی به مردم و ساماندهی مناطق سیل‌زده استفاده می‌کند.

انتهای پیام/ک

کمک سپاه استان بوشهر به اهالی شهرستان باوی خوزستان

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.