رییس پلیس راه مازندران از یکطرفه شدن جاده چالوس با یک ساعت تاخیر به دلیل تخلیه بار ترافیکی خبر داد .

سرهنگ علیرضا قدمی رئیس پلیس راه مازندران در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،  گفت: آمد و شد خودرو‌ها هم اکنون در جاده‌ چالوس ازمرزن آباد تا پل دزد بن سنگین و طول مسیر شمال به جنوب پرحجم است.

 
وی با بیان اینکه هم اکنون محور کندوان مه گرفتگی و بارش باران گزارش شده است،  افزود: به رانندگان توصیه می شود در هنگام آمد وشد در مسیر کوهستانی این جاده با سرعت مطمئنه حرکت کنند.
 
سرهنگ علیرضا قدمی به محدودیت ترافیکی جاده چالوس اشاره کرد و گفت: آمد وشد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۴ امروز از کرج به مرزن آباد ممنوع شد .
 
وی به حجم زیاد ترافیک و تخلیه کامل بار ترافیکی جاده کرج - چالوس اشاره کرد و افزود: جاده چالوس از مرزن آباد به کرج با یک ساعت تاخیر از ساعت ۱۸ امروز یکطرفه شد.
 
وی گفت: این محدودیت ترافیکی که برای افزایش ایمنی و عبور ومرور راحتر مسافران اعمال شده است تا ساعت 24 امشب ادامه دارد.
سرهنگ علیرضا قدمی افزود: مرکز کنترل ترافیک پلیس راه استان با شماره ۲۴۴۳۴ و ۲۴۴۲۰ با پیش شماره ۰۱۱ به صورت شبانه روزی آماده پاسخگویی در خصوص وضعیت راه‌های استان است.

جاده چالوس، با نام رسمی جاده ۵۹، یکی از مهمترین جاده‌های دسترسی به شمال ایران برای مردم تهران و کرج است که از میان شهر کرج در استان البرز شروع و به شهر چالوس در مازندران وصل می‌شود. برخی این جاده را یکی از زیباترین جاده‌های جهان می‌دانند.
محور چالوس - کرج از بی نظیرترین مناظر و چشم‌اندازهای بکر و طبیعی و از پرطرفدارترین مسیرهای منتهی به شمال کشور است که همین امر گاهی سبب ترافیک‌های سنگین در تعطیلات می‌شود.
 
مازندران ۱۰ هزار و ۷۰۰ کیلومتر راه اصلی و فرعی دارد که سه جاده چالوس، هراز، سوادکوه را به پایتخت و جاده کیاسر مازندران را به سمنان متصل می‌کند.

انتهای پیام/ آ
 
 

جاده چالوس یکطرفه شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.