رئیس پلیس راه مازندران از ترافیک روان و لغزندگی برخی جاده‌های استان به دلیل بارش باران در نخستین روز اردیبهشت ماه خبر داد.

سرهنگ علیرضا قدمی رئیس پلیس راه مازندران در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، گفت: از لحاظ شرایط آب و هوایی، آسمان استان هم اکنون در ارتفاعات محور کوهستانی چالوس و هراز، سوادکو و کیاسر ابری و سطح جاده‌ها خشک گزارش شده است.

وی افزود: هم اکنون از لحاظ شرایط آب و هوایی آسمان استان درشهر‌های جویبار، ساری و مناطق شرقی استان بارانی و سطح جاده‌های استان لغزنده است و رانندگان با سرعت مطمئنه حرکت کنند.

رئیس پلیس راه مازندران گفت: آمد و شد خودرو‌ها در جاده‌های چالوس، هراز، سوادکوه، کیاسر و محدوده درون شهری عادی و روان است.
سرهنگ قدمی با بیان اینکه از صبح امروز ورود کامیون به جاده هراز وسوادکوه ممنوع شده است، افزود:در صورت مشاهده ترافیک سنگین و نیمه سنگین جاده چالوس از مرزن آباد به کرج و جاده هراز از آب اسک به رودهن یکطرفه می‌شود.

سرهنگ قدمی افزود: مرکز کنترل ترافیک پلیس راه استان با شماره ۲۴۴۳۴ و ۲۴۴۲۰ با پیش شماره ۰۱۱ به صورت شبانه روزی آماده پاسخگویی در خصوص وضعیت راه‌های استان است.

مازندران ۱۰ هزار و ۷۰۰ کیلومتر راه اصلی و فرعی دارد که سه جاده چالوس، هراز، سوادکوه را به پایتخت و جاده کیاسر مازندران را به سمنان متصل می‌کند.

انتهای پیام/ آ
 

آخرین وضعیت ترافیکی جاده های استان 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.