درمانگاه عمومی در بیمارستان حشمتیه نایین با اعتباری بالغ بر ۲ میلیارد ریال به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان ، محمد هادی فرح زادی رئیس بیمارستان حشمتیه نایین گفت: با توجه به نیازسنجی که بین بیماران انجام و تصمیمی که در کمیته مدیریتی بیمارستان گرفته شد، گسترش فیزیکی و توسعه درمانگاه جنب بیمارستان در دستور کار قرار گرفت که با اعتباری بالغ بر ۲ میلیارد ریال به بهره برداری رسید.

به گفته این رئیس بیمارستان، ۵۰ درصد این اعتبار توسط خیرین سلامت و خانواده مرحومین امیری صورت گرفت.

فرح زادی بیان نمود: در قسمت درمانگاه تخت‌های درمانگاه از ۴ تخت به ۱۲ تخت ارتقا پیدا نمود و فضایی بالغ بر ۱۲۰ مترمربع به درمانگاه اضافه شد که در مجموع ۲۲۰ مترمربع ساختمان درمانگاه مورد استفاده مردم نایین قرار گرفت.

رئیس بیمارستان حشمتیه نایین افزود: در بخش توسعه بیمارستان، تخت‌های اورژانس ۸ تخت بستری و ۱۲ تخت درمان سرپایی است که امیدواریم با گسترش فضای فیزیکی رضایت مردم بالا‌تر رود.

فرح زاده در پایان ضمن تشکر از پیگیری‌های پوربافرانی نماینده مردم نایین و خوروبیابانک، از افتتاح و بهره برداری دستگاه ام آر آی در اردیبهشت ماه جاری خبر داد.

در این درمانگاه بیماران سرپایی ویزیت می‌شوند که بیماران به محض مراجعه در واحد تریآژ، از خدمات خدمات مربوطه بهره‌مند و نیاز به بستری طولانی مدت دارند توسط همکاران به بستری اورژانس مراجعه داده می‌شوند.

 

انتهای پیام/ت

ارائه خدمات بهداشتی درمانی در درمانگاه عمومی بیمارستان حشمتیه نایین

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار