بخشدار انارک از برپایی سه ایستگاه سلامت و امنیت نوروز در این شهرخبر داد.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،بیژن تاجمیری بخشدار انارک با اشاره به ظرفیت بالای انارک در جذب مسافرین نوروزی گفت: باجانمایی مناسب ایستگاه سلامت، شاهد ارائه خدمات بیشتر ومناسبی را به مسافران علی الخصوص زائران حرم علی بن موسی الرضا(ع) داشته که این ایستگاه در مسیر نائین به انارک در سه ناحیه جهت سلامت وامنیت مسافران در نظرگرفته شده است.

بخشدار انارک با اشاره به همکاری نیروی انتظامی در برپایی ایستگاه سلامت افزود: نیروی انتظامی باتعامل وتأمین نیروی موردنیاز امنیت کامل را درجهت برپایی این ایستگاه به وجود آورد.

وی با اشاره به اینکه جاده های انارک به دلیل مسیر طریق الرضا (ع) در ایام عید با تردد بالای مسافرین نوروزی مواجه است بر تجهیز درمانگاه های انارک و چوپانان تاکید کرد.

بخشدار انارک با بیان اینکه مسیر شهراب یکی از پر حادثه ترین وپرخطرترین مسیرها درایام نوروز می باشد گفت: با همکاری و هماهنگی اهماهنگی پلیس و اداره راه این مسیر مسدود تا شاهد حوادث کمتری باشیم و جهت اسکان مسافران آمادگی های لازم صورت گیرد.

تاجمیری در پایان با اشاره به اینکه ایستگاه های امنیت وسلامت باید به نحوی طراحی وبرنامه ریزی شوند که مسافران راغب به ایستادن استراحت در این مکان ها باشند گفت: بروشورهای نقاط دیدنی وگردشگری انارک در دست اقدام است که به مسافران جهت بازدید اهداء خواهد شد. 

 

انتهای پیام/م 

 

برپایی ایستگاه سلامت و امنیت نوروز در انارک

برچسب ها: اخبارسلامت ، نوروز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.