سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران نایین با اشاره به فرا رسیدن چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی از تشریح برنامه های بنیاد شهید در این شهرستان خبر داد.

حسین کبیرزاده در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،گفت: پیروزی انقلاب اسلامی درخشان ترین نقطه تاریخ کشور در تولید عمیق ترین نوع سرمایه اجتماعی بوده که نتیجه آن تقدیم ده ها هزار شهید و جانبار به آرمان های انقلاب اسلامی است که به برکت چهل سالگی هنوز برای نسل جوان از اهمیت بالایی برخوردار است.
وی در ادامه افزود: بنیاد بر مبنای دستور حضرت امام خمینی (ره) در 22 اسفند سال 58 با یک فرمان ده ماده ای امام تشکیل شد که بر اساس دو رسالت عمده یک خدمت رسانی به جامعه ایثارگری و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت گام بر می دارد.
سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران نایین با اشاره به چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و تشریح برنامه های دهه فجر بیان نمود: با توجه به برنامه ریزی های صورت گرفته، که برگزاری یادواره یاد یاران، گلباران تمثال مبارک امام خمینی (ره)،برپایی ایستگاه سلامت،برگزاری مسابقات تنیس ویژه جانبازان ، یادواره شهدای دانش آموز ، غباروبی و عطر افشانی گلزار شهدا ، دیدار و عیادت از مادران صعب العلاج شهدا را از برنامه هایی است که در طول ایام دهه فجربرگزار می شود.
وی در پایان اظهار نمود: مردم ایران در 8سال دفاع مقدس با تمام وجود در مقابل دژخیمان دشمنان اسلام ایستادگی کردند و اکنون مسئولیت بر عهده ما نهاده شده است که در تمامی حیطه ها قدم در توسعه و حفظ این دستاوردها برداریم.

 

انتهای پیام/م 

 

برنامه های دهه فجر بنیاد شهید و امور ایثارگران نایین

برچسب ها: دهه فجر ، دفاع مقدس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.