شهردار مزداوند گفت: نخستین قطار گردشگری با ۴۵ مسافر وارد شهر گردشگری مزداوند شد.

نخستین قطار گردشگری وارد مزداوند شدبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، محمد گل محمدی شهردار مزداوند با اشاره به فعال شدن قطار گردشگری این شهر، گفت: با توجه به چشم‌انداز ترسیم‌شده برای شهر مزداوند و سیاست‌های اجرایی برای تحقق این مهم و هماهنگی انجام‌شده با حضور بخش خصوصی توانمند، اولین قطار گردشگری با ۴۵ نفر گردشگر وارد شهر مزداوند شد.

وی بابیان اینکه طی سه ماه گذشته و با برگزاری جلسات متعدد در سایه مساعدت و همراهی اداره کل راه‌آهن خراسان، تدابیر لازم برای راه‌اندازی قطار گردشگری به مقصد مزداوند انجام‌شده است، تصریح کرد: طی این مدت با بازدید‌های میدانی و ارزیابی شرایط موجود، راهکار‌هایی برای ارتقاء وضعیت و شرایط پذیرش گردشگر ارائه شد، به‌طوری‌که با حضور بخش خصوصی بومی از شهر مزداوند و یک شرکت گردشگری توانمند زمینه برای راه‌اندازی این قطار فراهم شد.

شهردار مزداوند با اشاره به ورود قطار گردشگری به مزداوند، گفت: گردشگران از ظرفیت‌های منحصر به‌ فرد دریاچه بزنگان، اقلیم گردشگری شهر مزداوند و غار ۴ هزار ساله مزدوران به مدت ۵ ساعت بازدید کردند.

گل محمدی افزود: با ارزیابی‌های اولیه انجام‌شده و نظرسنجی از مسافران اولین قطار گردشگری، شرایط برای استمرار این قطار و توسعه گردشگری منطقه بر پایه حمل‌ و نقل ریلی بسیار مهیا است.

وی تصریح کرد: قطار گردشگری مزداوند نویدبخش آینده‌ای روشن در صنعت گردشگری شرق خرسان رضوی به‌ویژه این شهر گردشگری است.
 
انتهای پیام//ف.ش
 

نخستین قطار گردشگری با ۴۵ مسافر وارد مزداوند شد

 

منبع: فارس

برچسب ها: گردشگری ، راه آهن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.