معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری ویژه آبادان گفت:۱۳۰ خانواده از شادگان در قالب ۷۵۰ نفر با هماهنگی سپاه پاسداران شادگان در اردوگاه پیامبر اعظم (ص) راهیان نور آبادان اسکان موقت شدند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،بیژن ربیعی معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری ویژه آبادان شنبه گفت: علاوه بر هماهنگی با هلال احمر استان خوزستان برای پشتیبانی از سیل زدگان در خصوص تامین مواد شوینده و غذای سرد از سوی موکب فاطمیون (افغانی‌های مقیم ایران) غذای گرم روزانه در اختیار سیل زدگان اردوگاه قرار می‌گیرد.

وی افزود:با هماهنگی با دانشکده علوم پزشکی درمانگاه سیار به همراه کادر پزشکی متشکل از پزشک عمومی و متخصص طب اورژانس در اردوگاه مستقر و تیم‌های بهداشت محیط، بیماری‌های واگیر و سلامت خانواده با هدف محافظت از سلامت سیل زدگان در اردوگاه اسکان موقت فعال شدند.

معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری ویژه آبادان به حضور ۱۶۵ دانش آموز و کودک در میان سیل زدگان اسکان موقت در اردوگاه پیامبراعظم (ص) آبادان اشاره کرد و گفت:با هماهنگی انجام شده با آموزش و پرورش شادگان و آبادان ترتیبی اتخاذ شده تا کلاس‌های درس موقت برای دانش آموزان در اردوگاه دایر شود و یک مهدکودک نیز برای کودکان از روز یکشنبه در منطقه راه اندازی می‌شود.

ربیعی به استقرار آشپرخانه موقت برای خانواده‌های سیل زده مقیم در اردوگاه اشاره کرد و ادامه داد:برخی از اقلام مورد نیاز خانواده‌ها تامین و در اختیار آن‌ها قرار گرفته است.

وی از تدارک برگزاری جشن نیمه شعبان با هماهنگی سازمان منطقه آزاد اروند و شهرداری آبادان اشاره کرد و گفت:با هماهنگی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آبادان نمایش فیلم و اجرای برنامه‌های تئاتر خیابانی در دستور کار قرار گرفته است.

انتهای پیام/ د

اسکان ۱۳۰ خانواده از شادگان در اردوگاه پیامبر اعظم (ص) راهیان نور

برچسب ها: حوادث ، سیلاب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.