مسئول هماهنگی موکب‌های شهرستان‌های آبادان، خرمشهر و شادگان در سیلاب ۹۸ گفت:مواکب حسینی معین از چهار استان به منظور کمک رسانی به مردم سیل زده شادگان در این منطقه مستقر شدند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،مکی یازع مسئول هماهنگی موکب‌های شهرستان‌های آبادان، خرمشهر و شادگان شنبه گفت:سه موکب اهل سنت و شیعه از استان کردستان، ۲ موکب از شهرستان سپیدان استان فارس و ۲ موکب از استان تهران روزانه به طور متوسط ۱۳ هزار پرس غذای گرم در سه وعده بین خانوار‌های سیل زدگان شهرستان شادگان توزیع می‌کنند.

وی افزود:موکب حسینی استان مرکزی با محوریت شهرستان اراک، موکب فاطمیون (افغانی‌های مقیم ایران) نیز از فردا یکشنبه در منطقه مستقر می‌شوند و روزانه هفت هزار پرس غذای گرم را در اختیار ستاد هماهنگی مواکب قرار می‌دهند تا بین سیل زدگان و گروه‌های جهادی توزیع شود.

مسئول هماهنگی موکب‌های شهرستان‌های آبادان، خرمشهر و شادگان در سیلاب ۹۸ گفت: به مناسبت سالروز تولد منجی عالم بشریت ۱۰ ایستگاه صلواتی نیز توسط مواکب مستقر در شهرستان شادگان با محوریت روستا‌های درگیر در سیل برپا شده است.

یازع ادامه داد:به مواکب شهرستان‌های آبادان، خرمشهر و شادگان نیز آماده باش اعلام شده تا بعد از پایان ماموریت موکب‌های معین با توجه در پیش بودن ماه مبارک رمضان جایگزین آن‌ها شوند.

وی افزود: با هماهنگی ستاد بحران شادگان گروه‌های جهادی مواکب به مناطق بحرانی در روستا‌های شادگان اعزام و در حال کمک رسانی به سیل زدگان شادگان هستند.

سیل ۳۰ روستای بخش مرکزی و خنافره شادگان را با تهدید مواجه کرده است.

طغیان رودخانه‌های کرخه، دز و کارون تاکنون سبب آبگرفتگی بیش از ۲۷۰ روستا و بیش از یکصد هزار هکتار از زمین‌های کشاورزی در خوزستان شده و حدود ۴۰۰ هزار نفر در معرض خطرات ناشی از این سیلاب قرار گرفتند.

انتهای پیام / د

کمک رسانی به مردم سیل زده شادگان

برچسب ها: حوادث ، سیلاب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.