مدیرکل هواشناسی استان کرمانشاه گفت: بر اساس پیش بینی‌های انجام شده دمای هوای استان طی هفته جاری به طور محسوسی کاهش می‌یابد.

دمای هوا از روز دوشنبه کاهش  می یابدبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،محمد خسروی گفت: هوای استان امروز صاف تا قسمتی ابری در برخی ساعات همراه با وزش باد و افزایش ابر و در پاره نقاط به ویژه در نواحی شمالی احتمال رگبار باران وجود دارد.

وی با بیان اینکه برای روز یکشنبه پدیده قابل توجهی پیش بینی نمی‌شود افزود: به دنبال این شرایط سامانه‌ای ناپایدار که با ریزش هوای سرد در منطقه همراه است در روز‌های دوشنبه و سه شنبه جو استان را تحت تأثیر قرار می‌دهد.

مدیرکل هواشناسی استان کرمانشاه گفت: ضمن کاهش محسوس دمای هوا در برخی ساعات باعث بارش باران، وزش باد نسبتاً شدید و رعد و برق به ویژه در نیمه شمالی استان خواهد شد در روز سه شنبه بارش در ارتفاعات و گردنه‌های برف گیر مناطق سردسیر به شکل برف دیده می‌شود.

خسروی با اعلام اینکه در روز چهارشنبه بارش قابل توجهی در سطح استان پیش بینی نمی‌شود گفت: بر اساس پیش بینی‌های انجام شده در دو روز پایانی هفته به دلیل عبور موج بارشی دیگر از جو منطقه مجدداً شاهد بارش‌های پراکنده در سطح استان باشیم.



انتهای  پیام/ز

 

پیش بینی کاهش محسوس دمای هوا

برچسب ها: هواشناسی ، آب و هوا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.