رئیس دپارتمان بانوان فدراسیون فوتبال گفت: بازیکنان ایرانی – آمریکایی تیم ملی جوانان نیازی به حضور در اردوی تیم ملی را نداشتند.

نادره درودیان رئیس دپارتمان بانوان فدراسیون فوتبال در گفتگو خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، با اظهار داشت: بازیکنان ۲ ملیتی (ایرانی - آمریکایی) تیم ملی جوانان، فوتبالیست های خوب و آماده ای هستند، کادر فنی تشخیص داده که این بازیکنان در اردو تیم ملی حاضر نشوند و در کشور ویتنام به سایر اعضای تیم برای حضور در مسابقات مقدماتی جام ملت های آسیا بپیوندند.

او تصریح کرد: کتایون خسرویار سرمربی تیم ملی اعتقاد دارد این فوتبالیست های ۲ ملیتی در جلسات تمرینی تیم ملی در کشور ویتنام با سایر بازیکنان هماهنگ می شوند و نیازی نیست که این دختران به ایران بیایند.

۲ ملیتی ها امتحانشان را پس داده اند

درودیان ادامه داد: تیم ملی جوانان ایران اسفند ماه سال ۹۷ در یک تورنمنت دوستانه به نام سوچی شرکت کرد و در آن تورنمنت به مقام دوم رسید، تورنمنتی که با حضور کشور‌هایی نظیر روسیه و جمهوری آذربایجان و ... برگزار شده بود. در آن تورنمنت دختران ۲ ملیتی در کشور روسیه به جمع بازیکنان ایران پیوستند و توانستند در مدتی اندک با فوتبالیست‌های ما هماهنگ شوند و نمایش فوق العاده خوبی از خودشان در زمین بازی به اجرا بگذارند.

لیگ به خاطر اعزام تیم ملی جوانان برگزار نمی شود

رئیس دپارتمان فوتبال بانوان اظهار داشت: بیشتر بازیکنان تیم ملی جوانان در لیگ بزرگسالان بازی می کنند و به دلیل اعزام به مسابقات ویتنام نمی توانند در کنار تیم باشگاهی خود باشند، چون لیگ بانوان به مرحله حساس خود رسیده و نتایج بازی ها  برای تیم ها بسیار مهم شده است ما لیگ را برگذار نمی کنیم تا زمانی که ملی پوشان از ویتنام باز گردند، آن وقت لیگ را به صورت منظم ادامه می دهیم.

او افزود: هر چند یکسری تیم ها بازیکنی در تیم ملی جوانان ندارند اما ما مجبوریم به خاطر یکسری دیگر از تیم ها که یک یا ۲ بازیکنشان با تیم ملی اعزام شده اند لیگ را به وقفه بیاندازیم.  اگر ادامه لیگ را برگزار می کردیم، یک یا ۲ بازیکن اکثر تیم ها نمی توانستند همراه تیمشان باشند و در آن صورت لیگ با ۲ بازی برگزار می شد.


بیشتر بخوانید:

تیم‌های فوتبال بانوان در آستانه انحلال

دباغی: اعتماد به نفس یک نکته کلیدی برای موفقیت است/ کی‌روش هم نمی‌تواند آنی نتیجه بگیرد

غیبت بازیکنان دو ملیتی در اردوی تیم ملی فوتبال بانوان


انتهای پیام/

حضور جوانان در لیگ فوتبال بزرگسالان بانوان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار