فرمانده سپاه فجر فارس گفت: قرار دادن نام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در لیست گروه‌های تروریستی باعث ایجاد وفاق و همدلی در کشور شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، سردار غیاثی فرمانده سپاه فجر فارس امروز در جمع مدیر کل و معاونان صدا و سیمای استان فارس با بیان این که قرار دادن نام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در لیست گروه‌های تروریستی باعث ایجاد وفاق و همدلی در کشور شد، اظهار کرد: در چند روز اخیر حتی جریان‌هایی که به جهت فکری در تقابل با سپاه پاسداران انقلاب هستند نیز نتوانستند مواضع خود را نسبت به این موضوع پنهان کنند.

وی با بیان اینکه اقدام اخیر ترامپ هم باعث نشد که سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از خدمتگزاری به هموطنان غافل شوند، افزود: سپاه فجر فارس توانست علاوه بر خدمتگزاری در منطقه سعدی شیراز این وظیفه مهم را در استان‌های لرستان و خوزستان هم بر عهده بگیرد.

موفقیت سپاه، دلیل عصبانیت آمریکا است

سهرابی مدیرکل صدا و سیمای مرکز فارس هم در این جلسه عصبانیت آمریکا از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را نشان از موفق عمل کردن این سپاه الهی و مردمی دانست و گفت: از دشمنان انقلاب چیزی جز این رفتار‌ها را نمی‌توان انتظار داشت.

وی افزود: دشمنان همیشه مهم‌ترین، حساس‌ترین و تاثیر گذار‌ترین مواضع مقابل خودش را هدف قرار داده اند و جایی که بدانند با هدف قرار دادن آن موضوع می‌توانند دشمن را به زانو در آورند، از هیچ کوششی دریغ نمی‌کنند.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز فارس با بیان اینکه دشمنان به دنبال تبیین ایدئولوژی خود در تمام دنیا هستند، ادامه داد: یکی از شیوه‌هایی که آن‌ها برای دست یابی به اهداف خود در دستور کار قرار داده اند استفاده از ابزار رسانه است و ما هم در مقابل این موضوع باید با همین ابزار به جنگ با دشمن برویم.

سهرابی، راه نجات کشور در همه حوزه‌ها به ویژه سیاسی، اقتصادی و اجتماعی را تبیین تفکر بسیجی برشمرد و ادامه داد: یکی از موضوعاتی که به جد در دستور کار مجموعه مدیران و معاونان صدا و سیما‌ی مرکز فارس قرار گرفته توجه به همین موضوع است.

انتهای پیام/چ

 

برچسب ها: سپاه ، امریکا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.