محکومیت اقدام ترامپ علیه سپاه پاسداران از سوی شخصیت‌های سیاسی الجزایر

نیروهای سیاسی در الجزایر تصمیم رئیس جمهور آمریکا درباره سپاه پاسداران را محکوم کردند.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه تلویزیونی العالم، برخی از نیروهای سیاسی در الجزایر تصمیم دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا را مبنی بر گنجاندن نام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در ایران در فهرست گروه های تروریستی محکوم کردند.

بر این اساس، مسئولان این نیروهای سیاسی تأکید کردند حضور آمریکا در خاورمیانه، خودش یک اقدام تروریستی و اشغالگری است در صورتی که سپاه پاسداران انقلاب از جنبشهای مقاومت به خصوص از مقاومت در فلسطین اشغالی حمایت می کند.

رمضان بو دلاعه، رئیس کمیته مقاومت در برابر عادی سازی روابط با رژیم اسرائیل گفت: « این تصمیم امکان ندارد بر سپاه پاسداران تأثیری بگذارد چرا که سپاه همه عمرش را در راه فداکاری گذاشته است و شکست نمی خورد و انسان اهل مقاومت همواره پیروز می شود.»

احمد کروش، ناظر سابق بین المللی در نمایندگی صلح سازمان ملل متحد گفت: « معتقدم چنین اقدامی بر سپاه پاسداران ایران تأثیری نخواهد داشت. مجلس شورای (اسلامی) ایران پاسخ قاطعی داد و نیروهای آمریکایی مستقر در منطقه را نیروی تروریستی قلمداد کرد. بله؛ آنها نیروهای تروریستی هستند زیرا اراضی دیگران را اشغال کرده اند اما سپاه پاسداران انقلاب ایران، اراضی دیگران را اشغال نکرده است بلکه در داخل اراضی ایران، مأموریت انجام می دهد و از جنبشهای مقاومت نیز حمایت می کند.»

جمال بن عبد السلام، رئیس حزب الجزایر جدید گفت: « آمریکا از زمان سقوط شاه سابق ایران، هرگاه طرحها یا گامهایش برای ضربه زدن به ثبات جمهوری اسلامی ایران و ضربه زدن به محور مقاومت به خصوص برای تسلط کامل بر فلسطین خنثی شده به گام جدیدی و توطئه جدیدی اقدام کرده است. ما اطمینان داریم که جمهوری اسلامی ایران از تله ها و نیرنگهای آمریکا با سربلندی عبور خواهد کرد.»

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار