معاون محیط زیست انسانی سازمان حفاظت محیط زیست کشور گفت: راهکار‌های اجرایی برای کاهش آلاینده‌های عسلویه به کارگروه ملی توسعه پایدار عسلویه ارائه و تدوین می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، معاون محیط زیست انسانی سازمان حفاظت محیط زیست کشور در بازدید از شهرستان عسلویه و صنایع آن، افزود: هدف از این بازدید، آشنایی با وضعیت زیست محیطی صنایع عسلویه به منظور تدوین راهکار‌های اجرایی و ارائه موارد مد نظر به کارگروه ملی توسعه پایدار عسلویه برای کاهش آلاینده‌هاست.

فرهاد قلی نژاد مدیرکل حفاظت محیط زیست استان بوشهر نیز در این بازدید گفت: پیرو تصویب تشکیل کارگروه ملی توسعه پایدار عسلویه برای کاهش آلاینده‌های محیط زیستی صنایع در شهرستان‌های کنگان و عسلویه، راهکار‌های اجرایی کاهش آلاینده‌ها با همکاری همه نهادهای مسوول به ویژه سازمان منطقه ویژه درحال تدوین است که امید است با تشکیل این کارگروه و ارائه و اجرای راهکار‌ها بتوان وضعیت زیست محیطی عسلویه و کنگان را به استاندارد‌های محیط زیستی بهبود بخشید.

معاون سازمان محیط زیست کشور به همراه مدیرکل هوا و اقلیم سازمان و رئیس امور آب، کشاورزی و محیط زیست سازمان برنامه و بودجه کشور به عسلویه سفر کرده بود.

در سفر ۲۶ اسفند پارسال رئیس جمهور به استان بوشهر، تشکیل کارگروه کاهش آلاینده‌های زیست محیطی مصوب شد.

انتهای پیام/ک

بازدید معاون محیط زیست انسانی سازمان حفاظت محیط زیست کشور از شهرستان عسلویه

برچسب ها: محیط زیست ، وزارت نفت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.