مسئولان راک استار:

بخش عمده‌ای از بازی GTA 6 ساخته شده است

با اطلاعات منتشر شده از رزومه یکی از سازندگان عنوان GTA 6 مشخص شد که بخش عمده این عنوان ساخته شده است.

بخش عمده عنوان GTA 6 ساخته شده استبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، شرکت راک استار یکی از رکت‌های قدیمی سازنده بازی‌های ویدیویی است که کار خود را با عنوان ساخت و عرضه عنوان GTA آغاز کرد. عنوان GTA یکی از بازی‌های ویدیویی در سبک اکشن و جهان باز است که اولین نسخه از آن در سال ۱۹۹۷ منتشر شد. دو نسخه ابتدایی این عنوان در ابتدا دو بعدی بود و از نسخه سوم به بعد ۳ بعدی شد. با وجود دو بعدی بودن این عنوان در نسخه‌های اولیه، مخاطبان زیادی جذب این عنوان شدند و این عنوان توانست به سرعت در دل گیمر‌ها جا خوش کند.

آخرین نسخه از این سری در سال ۲۰۱۳ برای کنسول‌های ایکس باکس ۳۶۰، پلی استیشن ۳ و پلتفرم کامپیوتر منتشر شد، اما با عرضه نسل جدید کنسول‌ها و پرصرفدار بودن این عنوان، شرکت راک استار نسخه ریمستر شده این بازی را برای کنسول‌های ایکس باکس وان و پلی استیشن ۴ عرضه کرد.

یکی دیگر از شاهکار‌های شرکت راک استار عنوان Red Dead Redemption 2 است که تاکنون توانسته موفقیت بالایی را کسب کند. اما این عنوان هیچ وقت نمی‌تواند جایگزین عنوان پر طرفدار و پرفروش این شرکت یعنی Grand Theft Auto شود و عنوان GTA هنوز به عنوان پرفروش‌ترین بازی شرکت راک استار شناخته می‌شود. از زمان عرضه عنوان Grand Theft Auto 5 تاکنون ۱۰۰ میلیون نسخه از آن به فروش رسیده است و این عنوان توانسته جزو برترین عناوین دنیا شود. در حال حاضر شرکت راک استار در حال ساخت عنوان Grand Theft Auto 6 است و قصد دارد نسخه جدیدی از این عنوان پرطرفدار را روانه بازار کند.

بخش عمده عنوان GTA 6 ساخته شده است

کاربران انجمن GTA توانستند در روزمه‌ی بیبن مایکل، طراح ۳ بعدی بازی‌های ویدیویی، مواردی را کشف کنند که در آن‌ها اعلام شده بود این شخص، تا ماه آوریل ۲۰۱۸ در حال کار روی DLC برای عنوان GTA 5 بوده و پس از آن روی پروژه GTA 6 کار کرده و توانسته است بخش عمده این پروژه را جلوببرد. همچنین اعلام شده بود که مایکل در ساخت عنوان Red Dead Redemption 2 نیز نقش مهمی داشته است.
خبر ساخت این عنوان کاربران را شگفت زده نکرده است چرا که این خبر از مدت‌ها پیش اعلام شده بود؛ اما چیزی که نظر کاربران را در این خبر جلب خود می‌کند، خبرساخته شدن بیشتر این عنوان است. هنوز مشخص نیست که شرکت راک استار چه زمانی قصد عرضه این کنسول را دارد، اما به نظر می‌رسد این شرکت، عنوان GTA 6 را برای کنسول‌های نسل بعدی عرضه کند.


بیشتر بخوانید: عنوان Death Stranding برای کنسول PS5 نیز عرضه خواهد شد 


انتهای پیام/

عنوان GTA 6 مراحل پایانی خود را طی می‌کند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار