سازنده عنوان Death Stranding اعلام کرد به احتمال زیاد این عنوان هنگام عرضه در دو نسخه PS4 و PS5 در دسترس خواهد بود.

عنوان Death Stranding برای کنسول PS5 نیز عرضه خواهد شدبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، شرکت کوجیما پروداکشنز یکی از شرکت‌های پرطرفدار سازنده بازی‌های ویدیویی در ژاپن است. این شرکت در ابتدا زیر مجموعه شرکت کونامی بود اما درسال 2015 از این شرکت جدا شد و  کار خود را به صورت شرکتی مستقل روی عنوان دث استرندسنگ آغاز کرد. این عنوان که قرار است در سال 2019 به صورت انحصاری برای کنسول PS4 عرضه شود، در نمایشگاه E3 2016 معرفی شده و تاکنون خبری از عرضه آن نشده است.

 عنوان Death Stranding در سبک اکشن و جهان‌باز در حال ساخت است و مانند تمامی عناوین بروز، علاوه بر بخش داستانی دارای بخش آنلاین نیز هست. داستان این عنوان روایتگر جهانی گیر افتاده بین مرگ و زندگی است که فقط شخصیت اصلی بازی به دلیل داشتن قابلیت و ویژگی‌های خاص می‌تواند آنها را نجات دهد. علت گیر افتادن جهان بازی در این وضعیت ، به دلیل مرموز بودن تریلر‎های منتشر شده از بازی هنوز مشخص نیست  از طرفی هم هنوز زمان انتشار این بازی هم نامعلوم است و شرکت سازنده قصد دارد تا زمان انتشار این عنوان ، آنرا به صورت راز حفظ کند.  برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره این عنوان تا زمان عرضه ، باید صبر کرد.

عنوان Death Stranding برای کنسول PS5 نیز عرضه خواهد شد

براساس گزارش جدید منتشر شده از شرکت کوجیما ، احتمال عرضه عنوان Death Stranding برای کنسول PS5 وجود دارد و این عنوان هنگام عرضه ، در دو نسخه PS4 و PS5 در دسترس باشد. با وجود این ویژگی در کنسول PS5 که می‌تواند عناوین کنسول PS4 را نیز اجرا کند اما مدیر عامل شرکت کوجیما اعلام کرد، این شرکت قصد دارد که با عرضه نسل بعدی کنسول پلی استیشن، عنوان Death Stranding را نیز با تغییرات گرافیکی متانسب با آن کنسول عرضه کند. پیش از این نیز بسیاری از شرکت‌ها اعلام کرده بودند که قصد دارند نسخه‌های نسبتا جدید و پر طرفدار خود را برای نسل بعدی کنسول‌ها عرضه کنند.

عنوان Death Stranding برای کنسول PS5 نیز عرضه خواهد شد

همچنین وب سایت Gamespot نیز درباره عرضه عنوان Death Stranding برای کنسول PS5با شرکت سونی گفتگو کرده است و شرکت سونی نیز تایید کرد این عنوان برای نسل بعدی کنسول شرکت سونی نیز عرضه خواهد شد.


بیشتر بخوانید: سرانجام مشخصات فنی کنسول پلی استیشن ۵ سونی فاش شد 


انتهای پیام/

عنوان Death Stranding به کنسول PS5 هم خواهد آمد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.