امام جمعه اهل تسنن و جمعی از اهل تسنن بخش نگین کویر فهرج تروریست خواندن سپاه پاسداران توسط امریکا را به شدت محکوم کردند.

 مولوی عبیدالله شهیکی امام جمعه اهل تسنن بخش نگین کویر فهرج در گفتگو با خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان   با به شدت محکوم کردن حرکت خصمانه آمریکا در تروریست خواندن سپاه پاسداران گفت: ما اهل تسنن اقدام خصمانه آمریکا در مقابل سپاه پاسداران را به شدت محکوم می‌کنیم.

وی با اشاره به خدمات ارزنده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: سپاه پاسداران در هشت سال دفاع مقدس حضوری پررنگ داشته است و با منافقین و ضد انقلاب مبارزه کرده و هر جا که مردم نیاز داشته اند سپاه پاسداران در کنار مردم بوده است.

امام جمعه اهل تسنن بخش نگین کویر فهرج در ادامه تاکید کرد:سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نیروی مردمی است و همه مردم، بزرگان، معتمدین، شیعه و سنی از اعضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی هستند.

مولوی شهیکی افزود: توهین به سپاه پاسدران توهین به ۸۰ میلیون جمعیت ایران است، زیرا همه مردم ایران از اعضای سپاه پاسداران هستند و سپاه پاسداران در قلوب ملت ایران جا دارد و وحدت و همدلی ما بیشتر شد و ما کسانی نیستیم که با این صحبت‌ها و توطئه‌ها از صحنه خارج شویم.

وی در ادامه با اشاره به اقدامات خصمانه آمریکا طی ۴۰ سال گذشته تصریح کرد: ۴۰ سال است که مارا خطاب قرار می‌هند و کار امروز آن‌ها نیست که چنین اقدامی انجام داده اند و روز به روز وحدت و همدلی ما بیشتر می‌شود و این‌ها نمی‌توانند به ملت ما گزندی برسانند.

امام جمعه اهل سنت نگین کویر فهرج  این اقدام آمریکا راناشی از ضرباتی که از سپاه پاسداران خورده بیان کرد و افزود: آمریکا در توطئه‌هایش موفق نخواهد شد.

همچنین مولوی یعقوب شهیکی ازعلما اهل سنت فهرج ، نیز با محکوم کردن تروریست خواندن سپاه پاسداران توسط  رئیس جمهور آمریکاگفت: جمهوری اسلامی یکی از نعمت‌های است که خداوند به ما داده است و سپاه پاسداران در تمام زمینه و عرصه‌ها خدماتی به مردم انجام داده است و به هر روستا و محله‌ای که می‌رویم خدمات سپاه را می‌بینیم و دلیلش این است که مردم سپاه را دوست دارند و سپاه یک نیروی مردمی است  و جنایت امریکارا در تروریست خواندن سپاه پاسداران به شدت محکوم شده است.

حمزه شهیکی از فعالان دانشجویی  اهل تسنن بخش نگین کویر هم با محکوم کردن تروریست خواندن سپاه پاسداران توسط امریکا گفت:سپاه پاسداران همانگونه که از اسمش مشخص است یک نیروی مردمی است و از بدو تاسیس تاکنون در تمام عرصه‌ها حضوری فعال داشته است.

وی افزود:هر زمان که چشم ناپاک دشمنان به این مرز و بوم بوده است در مقابل آن‌ها در صف اول مبارزه ایستاده و هرزمان که مردم مشکلاتی همچون سیل داشته اند در کنار مردم بوده است و حضور فعالی داشته است؛ و تحریم‌ها هیچ خللی در عزم و اراده ملت ایران نخواهند داشت.

شهیکی اظهارکرد: ما اهل سنت فهرج ، تروریست خواندن سپاه پاسداران توسط آمریکا را به شدت محکوم می‌کنیم و اعلام می‌کنیم در کنار برادران سپاهی خود هستیم و در سایه وحدت و همدلی از این مشکلات عبور خواهیم کرد.

انتهای پیام/ح

حمایت قاطع اهل تسنن فهرج از سپاه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار