نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد گفت: با وجود توطئه‌های فراوان دشمنان نظام و کشور سربازان گمنام امام زمان بیدار و آگاه هستند و این امنیت مرهون تلاش‌های این عزیزان است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ، آیت الله محمدرضا ناصری یزدی نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد با بیان اینکه امنیت کشور مرهون تلاش‌ها و مجاهدت‌های سربازان گمنام امام زمان (عج) است، گفت: با وجود توطئه‌های فراوان دشمنان نظام و کشور سربازان گمنام امام زمان بیدار و آگاه هستند و تا پای جان برای حفظ و حراست نظام تلاش می‌کنند.

آیت الهن ناصری افزود: نیرو‌های امنیتی و اطلاعاتی سربازان واقعی در رابطه با حفظ، حراست و نگهداری از انقلاب هستند و این عزیزان در سراسر کشور و خارج از کشور همه جا بیدار و آگاه هستند و با داشتن اطلاعات و آگاهی از بیرون و داخل کشور تا پای جان برای حفظ و حراست از انقلاب تلاش می‌کنند.

نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد تصریح کرد: اقدامات و توطئه‌های فراوانی از ناحیه ضد انقلاب سعودی، اسرائیلی، آمریکا داعش و اسرائیل بر علیه کشور صورت می‌گیرد که سربازان امنیتی باید حواسشان به همه مسائل باشد و هم در داخل و هم خارج توطئه‌ها را بشناسند لذا کارشان بسیار عظیم و حساس و برای نظام جمهوری اسلامی حیاتی است.

آیت الله ناصری تاکید کرد: سربازان گمنام امام زمان (عج) و نیرو‌های امنیتی و اطلاعاتی با نیت خالص و با توسل در مقابله با دشمن تلاش کنند و و اجازه ندهند دشمن روزنه‌ای برای اقدامات خود پیدا کند.

انتهای پیام/ ا

سربازان گمنام اجازه ندهند دشمن روزنه ای برای اقدامات خود پیدا کند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.