عضو شورای شهر کرمانشاه با اشاره به وضعیت نگران کننده بخش‌های مسقف رودخانه آبشوران گفت: طبق ارزیابی کارشناسان احتمال سقوط دو کیلومتر از مسیر مسقف آبشوران به داخل این رودخانه وجود دارد.

قبل از وقوع فاجعه انسانی در شهر باید دیواره های آبشوران بازسازی شودبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،سیداحسان احسانی عضو شورای شهر کرمانشاه با اشاره به گذر رودخانه آبشوران از داخل شهر مسقف شدن آن برای تردد خودروها  گفت: طبق بازدید‌هایی که در این مسیر صورت گرفته، زیر دیواره‌های این رودخانه که بخش مسقف را نگه می‌دارند خالی شده و احتمال ریزش آن‌ها وجود دارد.

احسانی  با بیان اینکه  مهم‌ترین خیابانِ بخش مسقف رودخانه، خیابان "حداد عادل" است  گفت:طبق بررسی کارشناسان فنی و باتجربه احتمال سقوط دو کیلومتر از مسیر مسقف آبشوران به داخل این رودخانه وجود دارد که وقوع چنین اتفاقی بحرانی بزرگ برای شهر را رقم می‌زند و باید قبل از وقوع فاجعه انسانی در شهر به سرعت کار اصلاح و مقام سازی دیواره های آبشوران انجام شود.

عضو شورای شهر کرمانشاه با تاکید بر اینکه شهرداری به تنهایی توان و اعتبار لازم برای انجام این کار را ندارد، گفت: دستگاه‌های دولتی باید در این زمینه پای کار بیایند و با همکاری هم کمک کنند تا بتوانیم این خطر را هرچه سریعتر رفع کنیم.

انتهای  پیام/ز


احتمال سقوط دو کیلومتر از مسیر مسقف آبشوران

برچسب ها: حوادث ، بحران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.