‍ اکنون لایروبی "آبشوران" از سراب قنبر به طرف پل چوبی ومیدان ازادگان به سمت پشت پارک لاله با یک دستگاه بولدوزر، یک دستگاه بیل مکانیکی ومینی لودرو لودر وشش دستگاه کمپرسی در حال انجام است

شروع به کار لایروبی آبشورانامیررحیمی معاون خدمات  شهری شهرداری کرمانشاه در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، بیان کرد: لایروبی جوی‌های آب سطح شهر انجام می‌شود همزمان با لایروبی رودخانه‌ها و جوی‌ها، رفع مشکل در نقاطی که سال‌های گذشته آبگرفتگی داشتند نیز در حال انجام  ودستورکاراست تا هنگام بارندگی شاهد طغیان آب این رودخانه نباشیم.

 وی با بیان اینکه در سال‌های گذشته نزدیک به 70 محل که دارای مشکل آبگرفتگی در فصل بارندگی بودند شناسایی شده است، عنوان کرد: هر سال حدود 30 یا 40 مورد از این نقاط را اصلاح می‌کنیم و امسال نیز کار اصلاح این نقاط آغاز شده است.

وی بیان کرد: این کار با لوله‌گذاری، کانال کشی و جدول گذاری در دست اقدام است تا بتوان در زمان بارندگی، آب‌های سطحی را در نهایت توسط این کانال‌ها به "آبشوران" و "قره‌سو" هدایت کرد.
 
معاون خدمان شهری شهرداری کرمانشاه افزود: نیروهای ما در همه نقاط فعال هستند و کار می‌کنند و در تمامی مناطق هشتگانه کار با سرعت پیش می‌رود.

امیررحیمی؛ مناطق دو، هفت، شش و پنج را عمده مناطقی دانست که در سال‌های گذشته هنگام بارندگی با مشکل آبگرفتگی مواجه بودند و اکنون در اولویت کار قرار دارند.

وی عنوان کرد: در کنار همه این کارها، طرح بلندمدت ساماندهی آب‌های سطحی شهر کرمانشاه نیز در دست مطالعه است و مطالعه فاز یک و دو آن انجام شده است.


انتهای پیام/ز


طرح بلندمدت ساماندهی آب‌های سطحی شهر کرمانشاه  در دست مطالعه است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.