رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان از کشف ۲ کیلو و ۵۵۰ گرم شیشه در بازرسی از یک دستگاه پژو ۴۰۵ در شهرستان نهبندان خبر داد.

 سرهنگ  محمدی رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر خراسان جنوبی در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ،گفت: مأموران ایست و بازرسی سهل آباد نهبندان هنگام کنترل خودرو‌های عبوری به یک دستگاه سواری پژو ۴۰۵ مشکوک شدند و خودرو را جهت بازرسی تخصصی به داخل ایستگاه هدایت کردند.

وی  با اشاره به اینکه مأموران در بازرسی از این خودرو ۲ کیلو و ۵۵۰ گرم شیشه کشف و ۲ متهم در این رابطه دستگیر کردند. افزود: متهمان دستگیر شده با تشکیل پرونده به دادسرا اعزام و با دستور مقام قضائی روانه زندان شدند.

همچنین سرهنگ رحیمی فرمانده انتظامی شهرستان نهبندان گفت: مأموران ایستگاه بازرسی شهید حسینی سهل آباد هنگام کنترل و بازرسی خودرو‌های عبوری به یک دستگاه کامیونت ایسوزو که از مبدا نهبندان به مقصد کاشمر در حرکت بود مشکوک شدند و خودرو را جهت بازرسی تکمیلی به داخل ایستگاه هدایت کردند.

وی افزود: مأموران در بازرسی از این خودرو ۴۴ راس گوسفند که فاقد مجوز‌های قانونی حمل می‌شد کشف کردند که کارشناسان ارزش بار قاچاق کشف شده را بالغ بر ۸۸۰ میلیون ریال برآورد کردند.

سرهنگ رحیمی تصریح کرد: در این رابطه یک دستگاه خودرو توقیف و یک نفر متهم دستگیر شد که متهم با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع ذیصلاح شد.

وی اظهار کرد: پلیس با تمام توان از ورود و خروج کالای قاچاق ممانعت کرده و بدون اغماض با هرنوع هنجار شکنی برخورد قانونی خواهد کرد.

انتهای پیام / ط آ

توقیف ۸۸۰ میلیون ریال احشام فاقد مجوز در نهبندان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.