سرمربی تیم فوتبال لیورپول پس از صعود تیمش به مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا گفت: هیچ نگرانی بابت مهار ستاره بارسلونا ندارد.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، لیورپول شب گذشته با کسب پیروزی ۴ بر یک در خانه پورتو موفق شد با پیروزی ۶-۱ در دو دیدار رفت و برگشت، قاطعانه به مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا صعود کند و حریف بارسلونا در این مرحله شود.

حالا به نظر می‌رسد کار اصلی شاگردان یورگن کلوپ مهار لیونل مسی است که این روز‌ها همچنان در اوج به سر می‌برد.

کلوپ گفت: مسی، که در این فصل ۴۵ گل به ثمر رسانده است، تاکنون ثابت کرده است که مهار نشدنی است.

او در کنفرانس خبری گفت: خدا را شکر که فعلا مجبور نیستم در مورد آن فکر کنم و چند شب دیگر فرصت دارم. همه آن (مهار مسی) را امتحان کرده اند و هیچ کس نمی‌تواند آن را انجام دهد، اما ما منتظر آن هستیم.

او گفت: قبل از دیدار با بارسلونا، کار‌های زیادی داریم که باید انجام دهیم. باید ببینیم چه می‌شود. ما در برابر بارسلونا بازی می‌کنیم، من بیش از حد در مورد آن فکر نمی‌کنم، اما واقعا خوشحال هستم که ما با آن‌ها بازی می‌کنیم. ما چیز‌هایی را که فکر می‌کنیم می‌توانیم استفاده کنیم پیدا خواهیم کرد، اما از سوی دیگر، نگران نیستم. ما در نیمه نهایی هستیم، یکشنبه ما در برابر کاردیف ستی بازی می‌کنیم، فعلا این چیزی است که در ذهن من است.

این مربی تصریح کرد: ما می‌توانیم بسیاری از تیم‌هایی را که پیش از این تلاش کرده اند، مسی را مهار کنند، تماشا کنیم، شاید ما راهی پیدا کنیم. این واقعا خبر خوبی است و من برای همه افراد باشگاه خوشحال هستم. برای سال دوم  حضور در نیمه نهایی یک اتفاق بزرگ است. ما به آنجا می‌رویم، همه آن را امتحان می‌کنند. من واقعا به پسرانم افتخار می‌کنم.


بیشتر بخوانید:

صعود تاتنهام در نبرد تاریخی و دراماتیک انگلیسی‌ها / لیورپول اژد‌ها را به آتش کشید

تسلیم شیاطین در برابر بارسلونا و فرشته‌ای به نام مسی/ تداوم تاریخ سازی آژاکس با حذف یوونتوس

بارسلونا با فتح اولدترافورد منچستریونایتد را در آستانه حذف قرار داد/ رونالدو یوونتوس را دست پر از هلند بازگرداند


انتهای پیام/

برای مهار مسی راهی پیدا خواهیم کرد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار