مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل از فعالیت ۹ شرکت حمل و نقل بین المللی کالا در استان اردبیل خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل ،علی رحمتی، مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل صبح امروز در بازدید از شرکت‌های حمل و نقل بین المللی اردبیل تصریح کرد: در حال حاضر ۹ شرکت حمل و نقل بین المللی کالا در سطح استان فعال است.

وی تاکید کرد: فعالیت این شرکت‌ها در حوزه حمل و نقل کالا‌های وارداتی، صادراتی و ترانزیتی است که در صادرات، مبدا ایران و مقصد کشور‌های خارجی، در واردات مبدا کشور‌های خارجی و مقصد ایران و در ترانزیت حمل کالا مابین دو کشور خارجی و با عبور از ایران است.

دبیر کمیسیون مدیریت ایمنی حمل و نقل و سوانح رانندگی استان اردبیل ادامه داد: علاوه بر این یک شرکت مسافربری بین المللی و یک شعبه شرکت بین المللی مسافربری نیز در استان فعالیت دارند که در حوزه حمل و نقل مسافر از ایران به مقصد آذربایجان، ترکیه و عراق فعالیت دارند.

رحمتی افزود: توسعه شرکت‌های حمل و نقل در استان همچنان مورد استقبال است و علاقه مندان می‌توانند در آزمون‌های سالانه سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جهت دریافت مجوز تاسیس شرکت کنند.

وی بیان کرد: افراد متقاضی باید حداقل مدرک تحصیلی دیپلم و سابقه حمل و نقل عمومی را داشته باشند و در صورت قبولی از آزمون که در سایت سازمان اعلام می‌شود می‌توانند مجوز تاسیس شرکت دریافت کنند.

انتهای پیام/ح

فعالیت شرکت های حمل  نقل بین المللی در اردبیل

برچسب ها: صادرات ، واردات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
کریمی
۱۸:۳۹ ۰۴ بهمن ۱۳۹۸
چطور تماس بگیریم با شما ادرس و تلفن لطفا
آخرین اخبار