مسئول نظارت و بازرسی اصناف مهاباد گفت: طرح تشدید نظارت و پایش بازار ویژه ماه مبارک رمضان در مهاباد از ماه آینده اجرایی می‌شود.

شریف زاده مسئول نظارت و بازرسی اصناف مهاباد در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد،گفت: با توجه به فرا رسیدن ماه رمضان و افزایش تقاضا برای مواد غذایی طرح تشدید نظارت و پایش بازار ویژه ایام رمضان از ۱۵ اردیبهشت تا ۱۴ خرداد در شهرستان مهاباد انجام می‌شود.

وی با اشاره به اینکه نظارت بر بازار و کالای اساسی به ویژه انواع نان، اقلام لبنی، پروتئینی، برنج، روغن، قند و شکر، خرما، میوه، سبزیجات، حلیم و شیرینی‌های پرمصرف، پایش مستمر بازار در این ایام انجام می‌شود افزود: علاوه بر آن، توجه ویژه به موضوع تامین و توزیع بهنگام کالا‌های پرتقاضای ماه مبارک رمضان و با هدف تسهیل و تسریع در تامین و دسترسی مردم به کالا‌های مورد نیاز با قیمت مصوب و مناسب اجرایی می‌شود.

وی گفت: نظارت بر عملکرد واحد‌های تولیدی توزیعی و خدماتی و برخورد با تخلفات احتمالی با هماهنگی و هم‌افزایی اتاق‌های اصناف به ویژه در سطوح خرده فروشی بر ترازو‌های مرغ‌ فروشان در زمینه کم‌فروشی تقلب و تبلیغات خلاف واقع آن‌ها و استفاده حداکثری از ظرفیت توان بازرسان شاغل در حوزه نظارت بر بازار و ناظرین و برنامه‌ریزی برای انجام گشت‌های مشترک بهنگام و هدفمند با سایر دستگاه‌های ذیربط، انجام می گیرد.

شریف زاده گفت: شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف اعم از (گرانفروشی، کم فروشی و تقلب، درج نکردن قیمت و صدور صورتحساب و ...) را با شماره تلفن ۱۲۴ ستاد خبری اداره مشارکت‌های مردمی سازمان از ساعت ۷:۳۰ صبح الی ۲۰ عصر بصورت تلفنی یا حضوری اعلام نمایند.

انتهای پیام / س خ

نظارت بر بازار و کالا‌های اساسی در شهرستان مهاباد به مناسبت ماه رمضان

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.