نماینده، ولی فقیه در استان کرمانشاه با بیان اینکه ارتش و سپاه ید واحد هستند، گفت: دشمن به دنبال تفرقه افکنی بین نیرو‌های انقلابی است.

آمریکا برای اختلاف افکنی بین نیرو‌های انقلابی عددی نیستبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،  آیت الله مصطفی علما صبح امروز پنجشنبه در مراسم روز ارتش در کرمانشاه اظهار داشت: ارتش مکتبی ما در تمام صحنه‌ها همیشه حاضر بوده است.

وی با اشاره به تقدیم ۴۸ هزار شهید از این نیروی نظامی به انقلاب و نظام، گفت:ارتش در بسیاری از عملیات‌های مهم و ماندگار همچون ثامن، طریق القدس و سایر فراز و نشیب‌های دوران دفاع مقدس حضور مؤثری داشت.

وی با بیان اینکه روز ارتش را در حالی گرامی می‌داریم که بسیاری از آن‌ها در کنار مردم سیل زده هستند و خدمت می‌کنند، ادامه داد: ارتش چنین نیروی محبوبی است و به طور کلی نیرو‌های نظامی کشور محبوبیت خاصی بین مردم دارند.

آیت الله علما گفت: آمریکا با قاطعیت این مفهوم را می‌داند و اینکه امروز سپاه را در لیست گرو‌های تروریستی قرار می‌دهد به خوبی می‌داند که پایگاه مردمی قوی دارنداین‌ها ۸۲ میلیون جمعیت را در این لیست قرار دادند که نشدنی است.

نماینده، ولی فقیه در استان کرمانشاه بیان داشت: آمریکا از تنگنا و اینکه دیگر راهی ندارد به این کار دست زده است و آمریکا در بحبوحه بی اعتباری در سطح جهان مطرح است و در عهدشکنی و بی آبرویی هم زبانزد است، اما امروز ایران در تمام شیون سرافراز و قدرتمند است.

 

انتهای  پیام/ز

 

تقدیم ۴۸ هزار شهید  نیروهای نظامی به انقلاب و نظام

برچسب ها: ارتش ، سپاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.