معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه از ارتش به عنوان نیرویی مردمی و خدمتگذار یاد کرد که در صحنه‌های مختلف همواره در کنار انقلاب و نظام بوده است.

ارتش به عنوان نیرویی مردمی و خدمتگذاربه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،اکثر تیپ‌های رزمی ارتش در استان درگیر خدمات‌رسانی به مردم در مناطق سیل‌زده استان لرستان هستند، لذا رژه ۲۹ فروردین‌ماه تنها در شهر کرمانشاه برگزار می‌شود.

 کمیسیون هماهنگی روز ارتش برگزار شد، سرهنگ‌رضا امانی گفت : مراسم روز ارتش بیانگر اقتدار و سربلندی نیرو‌های خدوم و مخلص ارتش است که حافظ امنیت و استقلال کشور است.

معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه ادامه داد: در روز ارتش مراسم رژه برگزار و در آن نیرو‌های مسلح بار دیگر اقتدار خود را به نمایش می‌گذارند تا دنیا بفهمد توان جمهوری اسلامی تا چه اندازه است

امانی در پایان، از آمادگی کامل پلیس برای تامین امنیت مراسم رژه در کرمانشاه خبر داد .

اعمال برخی محدودیت‌های ترافیکی در شهر کرمانشاه

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان کرمانشاه از اعمال برخی محدودیت‌های ترافیکی در شهر کرمانشاه و به مناسبت روز ارتش خبر داد.

فضل الله شیری گفت: این محدودیت ترافیکی شامل تردد و توقف خودروها از ساعت 7:30 دقیقه فردا (پنجشنبه - 29 فروردین‌ماه) در بزرگراه حضرت امام (ره) کرمانشاه می‌شود.

وی گفت: این محدودیت ترافیکی در مسیر میدان شهدا به سمت میدان امام خمینی (ره) و بالعکس و همچنین معابر آن به اجرا در می‌آید.

شیری افزود: این محدودیت‌ها تا پایان مراسم، تخلیه کامل محل و خروج یگان‌های حاضر در محل ادامه دارد و رانندگان برای تردد می‌توانند از مسیرهای جایگزین نظیر بلوار شهید بهشتی، بلوار جانبازان و حافظیه استفاده کنند.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان کرمانشاه در پایان از رانندگان خواست تا برای برقراری هرچه بهتر نظم و امنیت از تردد در مسیرها یاد شده خوددداری و از پارک خودروی خود نیز خودداری کنند، چرا که قطعا به پارکینگ منتقل می‌شود .

 

 

انتهای پیام/د

رژه ۲۹ فروردین‌ماه تنها در شهر کرمانشاه برگزار می‌شود

 

 

برچسب ها: ارتش ، سپاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.